7 mai 2015

March & April Favourites + Wrap-up

Daaa, am mult de recuperat, stiu, stiu, nu va suparati pe mine.

Wrap-ups
Am citit de am rupt lunile astea cu un randament inedit, o carte pe luna... asta e asaaa trist si ar face bine sa se remedieze la vara.
Asadar, revenind, lunile astea am citit Mitago, care e o carte fantasy absolut minunata si pe care o recomand oricui, oricand si oriunde siii Slujitorii regelui a.k.a. Imposibilele aventuri ale unui magnet sexual, pe care chiar nu o recomand, nu merita sa pierdeti timp si bani cu ea. Am lasat si linkuri cu recenziile daca vreti detalii, desi de Mitago cel putin cred ca v-ati saturat, am spamat multicel cartea pe aici.

Favourites
1. Noua mea coafuraaa, pe care am urat-o pasional cam o zi si de care m-am indragostit ulterior. Cu putin efort (camasa, papion, privire incruntata si patrunzatoare) arat a baiat, yay me. Daca ajung curand in vreo perioada mai iubareata a vietii o sa devin genderfluid sau ceva. Pana atunci, ma vedeti aici.

2. Crema de galbenele, ceea ce poate suna stupid, dar nu e. Chestiuta asta e super hidratanta, utila pentru rani/bubite/arsuri de tot felul si, pe deasupra, mai ieftina decat toate vaselinele de firma pline cu parfum care mai rau deterioreaza pielea decat o ajuta. Asa ca merita putina iubire si apreciere din partea mea, o tin mereu in geanta pentru situatii de criza, cum ar fi buze crapate sau ciupituri.




3. Noul meu telefon, care - mai ales dupa cel vechi - mi se pare o minune a tehnologiei moderne. Am in sfarsit destul spatiu pentru Facebook, Foursquare, Whatsapp, Tumblr, Instagram, Weheartit, Goodreads si, evident, Blogger, plus o tona de alte joculete si aplicatii. Si pot face selfieuuuuri. Tot la punctul asta as face si niste recomandari micute, probabil o sa fac si o postare separata cu mai multe candva:
- pentru editat rapid/meticulos (dupa preferinte) de poze, folositi cu incredere Pixlr, are foarte multe efecte, e usor de utilizat si rapid
- daca vreti niste joculete care sa va tina mintea activa, BrainWars si Peak sunt destul de utile, ba chiar pretind ca ajuta la memorie si imbunatatirea altor asemenea abilitati; inca le testez, revin cu opinii in cateva luni XD
- pentru a avea telefonul curatel si ordonat, pe langa crearea de foldere speciale ca sa aveti totul pe caprarii(am o obsesie cu organizarea aplicatiilor si, de altfel, nu-s cea mai ordonata persoana), puteti folosi AppMgr III si Advanced Task Manager, dar grija mare la ce bifati pe acolo ca sa nu inchideti si aplicatiile de la care vreti constant notificari, cum sunt cele pentru mesaje


4. Bag si un loc aici, in care am fost anul trecut in aceeasi perioada, dar pe care abia acum l-am prins in toata splendoarea: gradina japoneza din Herastrau. E superbaaa cand sunt copaceii infloriti, as fi stat la umbra unuia vreo saptamana daca aveam timp. Si, pe langa atmosfera geniala data de iarba proaspata si floricelele roz, e dragut sa vezi oameni relaxandu-se once in a while.
Daca tot vorbesc de locuri, va marturisesc ca, pana anul asta, n-am apucat niciodata sa vizitez Brasovul asa cum se cuvine (nici acum n-am facut-o prea amanuntit, dar hei!, se pune oricum). Acum ca l-am vizitat, pot sa va spun ca, daca ar fi sa aleg cand oi fi mare un loc din Romania in care sa ma mut, acela ar fi cu siguranta Brasovul. Am auzit ca si Sibiul merita, dar nici pe acolo n-am fost pe mult timp, asa ca nu ma pronunt.


5. Cu legatura oarecum cu 4.1, concursurile Cangurul. Nu e an din a cincea incoace in care sa nu ma plimb datorita concursurilor astora minunate, care acum sunt atacate din toate partile si nevoite sa isi restranga activitatea. Mi se pare tare trist, destul de multi elevi primeau, daca nu excursii, macar carti dragute si capatau experienta unui altfel de test. Sper sincer sa continue sa se desfasoare, chiar daca numarul participantilor a scazut considerabil, pentru ca datorita lui am legat multe prietenii frumoase cu oameni minunati si am vazut locuri geniale si si si ma apuca nostalgia, of.

6. The Imitation Game. 'Nuff said.
Benedict 

Cam atat ar fi pe lunile astea, probabil as gasi mai multe de zis daca nu ar trebui sa ma apuc sa invat pentru teza la engleza, am cam lipsit trei sferturi din semestru si am jumatate de ora sa le recuperez.

2 comentarii:

  1. Hihihi. Si eu am mereu o crema de galbenele in camera, de obicei ma dau seara pe buze pentru ca sunt foarte deshidratate si e cam singura chestie care merge si e rapida. Nu exagerez cu ea pentru ca am observat ca inchide putin la culoare buzele si nu-mi doresc asta deloc.
    Am fost in Gradina Japoneza acum doua saptamani si a fost atat de frumooos. Chiar mi-a dat o stare buna locul.
    Aaaand ti-am dat follow pe Insta. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru buze eu mai folosesc si una din cremele alea super micute si cute de la Oriflame, e un adevarat hype cu ele mai nou. Eu n-am remarcat schimbari de culoare (si probabil s-ar fi vazut, am buzele tare mari :)) ), dar na, depinde si cum reactioneaza pielea fiecaruia la diversele produse.
      Daa, gradina japoneza e superba, si eu am plecat de acolo cu bateriile incarcate.
      Siii... si eu ti-am dat follow pe Insta :3

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!