1 aprilie 2015

Recenzie: Mitago, by Robert Holdstock



6 comentarii:

  1. Știu că tot cam acum doi ani (fără câteva zile) am dat și eu de cartea asta, am citit jumătate, iar după a venit vacanța de vară și mi s-a dus tot interesul. Nu am înțeles eu mare lucru din ce am citit și nici nu mă atrăgea în mod special, așa că am renunțat la ea, iar de curând eram chiar super hotărâtă că eu o să fac ceva și o să scap de cartea asta, pentru că pur și simplu nu o să o citesc.
    Și-acum... Ei bine, m-ai făcut curioasă! Cred că o să mai păstrez cartea pentru ceva vreme, până mă conving să o citesc, dar acum clar trece de la „pot scăpa de ea” la lista de „voi citi”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur daca am reusit sa-ti schimb atitudinea fata de carte!
      Acum intervine, evident, si subiectivitatea, dar mie mi-a placut extrem de mult si poate poaaaate iti va placea si tie.

      Ștergere
  2. Foarte bună recenzie,Chucky! Eu acum mi-am propus să citesc ,,Căutând-o pe Alaska”,dar după ce începe vacanța.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu una nu prea vreau sa ma apuc de John Green, dar daca o sa o fac, probabil voi citi doar "Paper Towns".

      Ștergere
  3. Citisem despre Mitago pe un alt blog, acum mult timp, si nu m-a atras in vreun fel. Apoi am citit mai multe recenzii si se pare ca e o carte ce merita citita. Acum, cu recenzia ta, am s-o pun pe wishlist. Acum mai ramane sa dau o fuga la librarie ^^" Frumoasa recenzie!
    - Diana :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iii, ma bucur asa mult cand cineva decide sa adauge o carte pe wishlist datorita mie <3 Ma bucur ca ti-a placut recenzia, e una din putinele pozitive care se gasesc pe aici si mna, chiar sper sa prinda la cititori :D

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!