4 martie 2015

February Favorites

Luna asta n-avem wrap-up, ca desi am citit vreo 500 de pagini am facut-o din diverse carti si nu am terminat niciuna. Shame on me, dar situatia se schimba luna asta din motive pe care le gasiti putin mai jos. Anyway, nu am putut citi prea mult pentru ca in timpul saptamanii e o avalansa de teme si proiecte abatuta asupra mea, iar in weekenduri am avut una sau chiar mai multe olimpiade... Yay februarie, cea mai incarcata luna a anului <3

Acum, monthly favorites:


  • Eu nu ma dau cu fond de ten ca imi pare un fel de glet si na, nu sunt o fana a constructiilor. Folosesc cel mult un baton corector pentru nasuc si eventuale pete, dar nu imi spoiesc toata fata cu nimic. In schimb, cand vine vorba de produse de make up care nu-s fond de ten, bring them to me, baby! Poate o sa va dezamageasca, dar chiar imi place sa ma machiez si, desi de obicei nu folosesc decat creion de ochi si rimel - ca cine sta sa se faca printesa Disney cand are scoala - uneori ma apuca nebunia si scot arsenalul de farduri la atac.

Acum, avand aceste informatii de background, va pot arata noua mea paletuta super duper cute de la Avon, pe care o adoooor pentru ca are niste culori super calde, super cute si care nu ies in evidenta ca sa par batuta pe holurile liceului:


Siiii pentru ca mereu am vrut sa fac treaba aia ca pe blogurile de fashion:

*da, stiu ca nu se prea vede, nu prea am ocazia sa ma joc cu lumini si contrast cu camera telefonului*


  • Asta nu stiu sigur daca e chiar favorite, dar hei, e o chestie: m-am mai facut cu o nationala. Acum, dupa cum stiti multi dintre voi, de cand cu aberatia totala ridicola si extrem de stupida de saptamana altfel, toate nationalele sunt claie peste gramada, deci a trebuit sa aleg intre asta noua - in speta engleza - si cea pentru care ma zbatusem super mult. Evident ca initial voiam sa o aleg pe aceea, dar dupa niste gandire si cateva telefoane am realizat ca as fi pe cont propriu complet daca as alege-o pe aceea, deci, cu inima semi franta pentru ca voiam mult nationala aia, am ales engleza. Stiu ca e decizia buna, ca doar nu ma duc doar in plimbare si, cine stie?, poate chiar am sanse. Plus caaaa se tine in Brasov, deci poate imi arata si mie Sara anticariatul ala smecher XD

Aici intra si partea cu cititul. Eu fiind la sectiunea B a olimpiadei, nu am gramatica deloc, la proba scrisa am de facut doar compuneri peste compuneri. Ceea ce inseamna ca trebuie sa imi imbogatesc vocabularul. Ceea ce inseamna ca pot in sfarsit sa citesc si sa spun ca nu o fac doar de placere. Chiar daca o sa fie in engleza, presupun ca nu-mi va fi prea greu, doar am mai citit cateva carti in engleza pana acum si a mers chiar smooth.


  • Mixul asta de diverse nuci si fructe confiate e minunat si genial si, desi l-am descoperit asta vara, am uitat de existenta lui pana saptamana trecuta. Mare greseala, n-o s-o mai repet, chestia asta e, again, minunata. Plus ca e satioasa si da energie, deci da, ce sa mai vrei de la viata? 





  • Chestiuta asta diabetic de dragalasa am gasit-o in cortul cu martisoare din oras si si si cum sa nu o iau? Arata cumva anime-ish, plus ca daca o strivesti putin zice ca te iubeste si incepe sa lumineze si ododo. L-am numit Pinky. Ma rog, nu eu, dar cinevaaa care are dreptul sa imi numeasca plusurile l-a numit Pinky si eu am acceptat.



Nici nu zici ca luna asta e cu doar 2-3 zile mai mica decat celelalte, zau. A zburat pur si simplu, cu invalmaseala de teste, olimpiade, probleme si compuneri, listening, incercari de somn, momente vesele si triste, dor si multe alte chestii amestecate haotic. N-am apucat sa descopar nici macar o melodie noua si draguta, nici sa scriu pe blog, nici sa citesc, nici macar sa ma vad mai mult de o data cu numitorul de plusuri. Maine poimaine o sa am 30 de ani si nu o sa stiu unde a zburat timpul, la naiba!

*scuze pentru postarea intarziata btw*

6 comentarii:

  1. Mă bucur să aflu că nu-s singura care nu suportă fondul de ten :) Am încercat de două ori și nu-mi place nici cum arată, nici cum se simte pe piele.
    Chestiuța aia e așa cuuuteeee :D
    Succes cu olimpiada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am incercat cel mai deschis fond de ten gasit tot era cu vreo doua nuante mai inchis (sunt alba rau :))) ) si aratam de parca as fi avut hepatita, am zis ca mai bine nu, si asa nu am cine stie ce pete oribile pe fata :))
      Merci!

      Ștergere
  2. Whoa, felicitări pentru națională! Mai au și fost alese două *clap, clap*. Chiar cred că se scuză, având în vedere câtă muncă a fost depusă pentru a avea parte de rezultate pe măsură.
    Cu cel mai mare drag! Deși îți zic totuși să nu-ți faci așteptări fooaaaarte mari, nu e chiar așa de șmecher.
    Party Mixul sună ca ceva ce mi-ar plăcea, deci sper că-l voi încerca cât de curând. Pinky e adorabil, cred că se presupune că e o oaie sau ceva din familia behăitoarelor :)) Oricum, tare tare drăguț.
    Sper că vei apuca să te relaxezi puțin, acum că încep să se mai calmeze apele. Să te prindă doar 23-24, nu chiar 30 =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thankieees >:D<
      Singurul anticariat in care am fost pana acum era alcatuit din doua camere de dimensiunea unui dormitor asa... Dar nu am luat nimic ca erau vreo 5 adulti care se uitau super ciudat la mine si am fost intimidata :))
      Pinky cred ca e un berbec sau ceva de genul, coarnele sunt singurul hint :-?
      Nu cred ca voi apuca sa ma relaxez, saptamana viitoare am alta judeteana siiii trebuie sa ma pregatesc si de nationala -.-

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!