15 februarie 2015

Sunt o persoana ocupata

Scuzaaaati ca iar am murit pe perioada nedeterminata :))
Am avut niste saptamani foarte, si vreau sa zic FOARTE aglomerate. Nu am apucat sa citesc, deci sunt oribil de in urma cu challenge-ul, dar sper sa ma redresez la vara. Momentan am vreo 4 carti incepute, nici eu nu stiu ce sa mai fac sa le termin, nu am timp nici sa respir.
Sa explic si de ce.
Fiind o persoana care face cate putin din toate, in perioada olimpiadelor *a.k.a. lunile februarie-aprilie* am cate un concurs in fiecare saptamana. Trebuie sa lucrez la orice, sa fac si teme, sa si invat, sa imi iau lectiile pierdute in timpul de stat acasa pentru a lucra si... da.


Sa o iau cronologic de la ultima postare incoace:

- M-am tuns. Ma asteptam la reactii oarecum acide si cand colo am primit numai whoaa si "aveti o colega noua?" si chiar un "foarte tareee" de la un prof :)) E o schimbare drastica, aveam parul pana pe la jumatatea distantei umar-cot si acum sta mai sus de urechi. Voiam de ceva vreme sa ma tund scurt, dezvoltasem o miiica obsesie legata de asta, nu stiu de ce. Oricum stateam mereu cu parul prins, deci de ce atata chin cu spalatul si pieptanatul? Zis si facut, merg eu la coafor, coafeza si mama aproape se roaga de mine sa nu renunt la ditai parul, eu nu si nu, ca vreau sa ma tund si... mi-a prins parul in coada, mi-a taiat-o si mi-a dat-o acasa =)) Daca e cineva curios de cum arat mai nou, ma gasiti pe instagramSara mi-a dat deja follow, desi nu cred ca stie ca sunt eu ( heeeeei :3 )
imi trebuie cana asta
*e oleaca stupid avand in vedere ca m-am chinuit ani intregi sa imi tin identitatea secreta, dar hei, poate doar din poze nu va prindeti de numele intreg si nici nu gasesc ceva cunoscuti din viata reala blogul... sper si eu*

- Am iesit prima la o olimpiada care inseamna super mult pentru mine si pentru care chiar m-am luptat anul asta, deci merg la nationala. In paralel cu lucratul pentru olimpiada am si facut niste proze scurte pentru un concurs de literatura din liceu. Imi propusesem sa le fac de vreo luna dar le-am lasat pe saptamana trecuta, le-am predat in ultima zi (ca sa nu mai spun ca tot concursul a fost prelungit special pentru mine) =))) gestionarea timpului la mine e o minune, ce pot sa zic... Cand imi amintesc si ca e semestru nou si trebuie sa o iau de la 0 cu notele ma apuca nebuneala de tot.

- Am raciiiiit. Cu febra, tuse, durere in gat, nas infundat, tot tacamul. Acum sunt practic o leguma care ia vreo 6 feluri de pastile pe zi ca sa continue sa functioneze. Ceea ce e minunat avand in vedere caaa...

- Mai am doua olimpiade, sambata si duminica asta, plus inca una in martie, plus vreo doua concursuri. Si da, v-ati prins, eu sunt unul din oamenii aia care se duc la basically orice pentru ca de ce nu? De iesit iese bine mai mereu oricum si poate toata diversitatea asta ma va ajuta sa intru la o facultate buna la momentul potrivit (adica in doi ani, ceea ce e extrem de scary avand in vedere ca habar nu am ce vreau sa fac cu viata mea).

tl;dr am lipsit atat de pe blog pentru ca am o perioada foarte incarcata din viata, dar promit sa ma revansez candva cu niste recenzii si postari mai interesante decat scuzele mele :)) In alta ordine de idei, daca fac fata stresului la fel ca pana acum, probabil ma asteapta un viitor ok.

4 comentarii:

  1. 1) Știu că ești tu =)) Te am și pe facebook, suntem deja bine cunoscute pe rețelele de socializare.
    2) Tunsorile sunt tot ce ai nevoie în viață și-ți dau o satisfacție imensă. Asta-i părerea mea. Și-ți stă și bine.
    3) Felicitări pentru calificarea la națională! Asta chiar e o chestie uriașă, felicitări! Eu în afară de cele la engleză, nu m-am mai dus. Am devenit o ființă fără suflet și care nu are nevoie de nimic în viață. Și clar nu de muncă în plus =))

    Looking forward to your new posts!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1) Awwwwww :))
      2) Da, stiu, chiar ma gandeam zilele astea ca o schimbare de look parca iti o energie noua, e ceva magie la mijloc.
      3) Thanks! Pentru mine nu e chiar uriasa - modestia -, o patesc anual, dar anul asta voiam special calificarea asta si sunt mai entuziasmata decat de obicei ca am reusit. Merg si la engleza btw :))
      *cum pot oamenii sa dea comentarii asa lungi si dragute, eu nu pot sa scot mai mult de doua fraze si alea fara sens -.-*

      Ștergere
  2. Hei there!
    Iti sta foarte bine tunsa asa! Cand am fost tunsa ca tine, am zis ca imi iau campii. Ma bucur enorm ca mi-a crescut parul. :)) Tie iti sta bestial ♥

    Esti foarte ocupata, prea ocupata. Mai respira si tu, stii chestia aia care te ajuta sa captezi O2 si sa elimini CO2, pentru a supravietuii. Cred ca de abia astepti vacanta.
    Felicitari pentru reusite si pentru faptul ca rezisti unui asemenea program.

    Te pup ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt obisnuita cu programul asta, asa e in fiecare an in perioada asta :)) Problema mea e raceala, imi scade din randament o gramada -.-

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!