4 ianuarie 2015

Leapsa - Let it snow

Thaaanks, Leontina!

1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă?
Nu stiu ce sa zic, desi am tot auzit de existenta cartilor cu povesti de iarna adorabile, pana acum nu am pus mana pe niciuna.

2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să iți țină companie?
Alan din Magazinul de sinucideri. Pustiul ala e adorabil, creativ, un troll superb si cred ca nu m-as plictisi pana as fi - daca as fi - salvata dintre nameti.

3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
Cersei din Urzeala Tronurilor. Cred ca doar pe ea as lovi-o de fapt. Urasc tipa aia. Sau, alternativ, pe Juliette din Shatter Me, dar nu pentru ca am ceva cu ea neaparat. Eu am ceva cu toata seria aia, dar cum nu putem lovi autori, dam in ce-i doare *in personajele lor, mult iubitele lor personaje*.
4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile?
*cauta in minte familie fericita din carti* *cauta pe Goodreads* *aproape ragequit*
Fur raspunsul de la Leontina si spun si eu familia Weasley, din Harry Potter. Sunt singurii ok cat de cat care imi vin in minte oricum.

5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc?
Din carti sau nu? :D

6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?
Tipul ala din ...Si la sfarsit a mai ramas cosmarul, ala blond arogant.
*cauta nume*(ceeeee? nu mi-a placut cartea aia)
Ducele de Chalais. Ala de cica facea atrocitati cu nevasta. Nu a ajuns pe lista celor buni, doar ca nu a fost asaaa rau pana la urma.

7. Ești singur/ă acasă când 2 hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?
Lica Samadaul Tipul din Fight Club. Ala se bate de placere, nu l-ar deranja sa ma ajute probabil.

8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă?
Ce legatura are canalul cu coperta?
Mara, varianta de pe Goodreads:


Uitati-va doar cum vi se uita tanti in suflet. Si cat dramatism in podul ala si in cocioaba. Si in zidul de caramida fara nicio relevanta, pus acolo doar ca sa fie. Pffft.

9. Împrăștie spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag!
S-au dus sarbatorile, deci il poate lua oricine inca simte spiritul ^-^.


Un comentariu:

  1. Foarte tari raspunsurile. Imi place stilul tau.. extravagant si amuzant.
    Am facut si eu acest Tag aici'sa: http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2015/01/2015-goals-let-it-snow-booktag.html

    Un an nou fericit si mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!