4 ianuarie 2015

2015 Reading Challenge

Nu e postare cu - suna asaaa pompos - rezolutii, pentru ca o sa ma refer strict la citit in ea. Rezolutii din punct de vedere al cititului suna prea lung pentru un titlu anyway. Plus ca nu mai vreau sa-mi fac planuri si sa risc sa fiu dezamagita daca nu le indeplinesc. Fie ce-o fi cu toate. In afara de citit.

Ca sa ma motivez in planul meu pe anul acesta am pus 50 de carti pe Goodreads la provocare, in conditiile in care anul trecut am citit doar 19. I am ashamed, ok?

Intrebarea care survine in mod natural este care-i planul meu pe anul acesta.
.
.
.
Ta daaam
S-ar putea zice ca am innebunit avand in vedere ca intr-o luna incep olimpiadele, saptamanile astea avem de prezentat vreo 5 proiecte, apoi vine semestrul II si o luam de la capat cu notele, la fel si in toamna si tot asa. Si totuuuusi, eu vreau sa incerc. O sa trisez cautand si carti mai mici pe unde se poate - a se vedea prima provocare - si necitind cate o carte pe saptamana, ci cate apuc, cand apuc. 
Initial imi facusem si o lista cu niste carti, ca sa am cate ceva pentru fiecare provocare, dar dupa m-am gandit ca am sa citesc dupa cum imi pica la momentul respectiv si apoi am sa vad daca ce am citit se incadreaza pe undeva. 
Am de gand sa scriu mai multe "recenzii" *ghilimele pentru ca nu stiu daca ceea ce scriu eu se poate numi recenzie*, ca sa scot putin blogul din letargie, ca am stagnat si asa cam mult cu el, *doar 42 de postari in 2014, serios, Chuck, seriooos?* dar si ca sa am notate undeva cat mai multe ganduri despre cartea respectiva, in cazul in care voi avea nevoie de ele. Omit din start lecturile pentru scoala, in afara cazului in care se gasesc vreunele mai rasarite care sa merite a fi mentionate.

Acum, desi am deja cartea pentru provocarea "A book a friend recommended", vreau recomandari. Cat mai multe, sa fie bune siiii eventual nu foarte foarte mari *angel face*. Si, daca stiti vreo carte a unui autor cu initialele M.R., as fi vesnic recunoscatoare (a se vedea provocarea 46). La fel in cazul unei carti:
- cu un triunghi amoros
- care sa ma faca sa plang in spaniola
- transformate sau realizate dupa un show TV
- bazate in intregime pe coperta ei
- scary *pentru A book that scares you, pe mine tot ce e pana si remotely scary ma ingrozeste*
- care sa nu fie de fictiune
- bazate pe o poveste adevarata
- unui roman grafic.
Pretty pretty please :3
Also, care sunt planurile voastre pentru citit in acest minunat an?

2 comentarii:

  1. Carte care să te facă să plângi: Splendida cetate a celor o mie de sori
    Realizate după un show tv (aici o să fie totuși după un film): Pacific Rim
    Roman grafic: Tot ce-mi vine în minte momentan este Persepolis, dar presupun că aici intră și comics?? Pentru că dacă da, totally recommending Young Avengers.
    Ah, tânăr suflet ce încă are tăria de a participa la olimpiade, te felicit! Acest reading challenge sună interesant, îmi place și numărul ales de tine și sper să te văd mai activă, dacă îți propui astfel de lucruri mărețe! Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai primit o leapșă de la mine: http://oaia-fantastica.blogspot.ro/2015/01/ultimate-book-tag.html

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!