25 decembrie 2014

Craciun fericit!

Craciun fericiiiiit tuturor! 

Ador sarbatoarea asta desi sunt racita cobza si afara e cald ca vara si fara zapada si stiam dinainte de cadouri si nu mai stiu de la ce idee plecasem.
Deeeci, ca sa nu fie prea scurta postarea, am sa trancanesc putin despre spiritul Craciunului *la la la la la la la la la*.

Anul asta a fost foarte dragut din punct de vedere al Craciunului. Am intrat in atmosfera de acum o luna cand, intrand intr-un supermarket, am vazut ca aranjasera angajatii deja locsorul pentru obiecte de Craciun si ca erau tot felul de prostioare pe acolo. *am luat cate ceva din fiecare de atunci, hi hi hi*
Saptamana trecuta la ore am stat cu caciulita de Mos Craciun non stop, ca sa intre toata lumea in atmosfera, ca na, treaba-i asta ori saga? Profii au ras, s-au uitat lung la mine nestiind daca sa spuna "aww" sau "da-o jos"(pe principiul profei de romana din generala, dar n-a zis nimeni, ei au spiritul in sange pe aici), au balbait ceva de spiritul sarbatorilor sau pur si simplu au dat din cap la modul de "asta nu mai creste(nici la propriu nici la figurat, fac eu gluma ca sa nu apuce altcineva...railor)". Apoi au mai aparut cornite de ren, brazi impodobiti si Secret Santa-ul la care, din pacate, toata lumea stia deja de la cine primeste cadoul.
[pauza: de ce tot dau astia de uciderea lui Ceausescu la tv in ziua de Craciun, lasati-ne in pace macar de sarbatori, huoo]
[revenim]
M-am imbolnavit ca prostanaca acum vreo doua zile, sunt pe antibiotice yay. Macar a venit Mosul, in alta ordine de idei, cu chestiute cute si pufy ufy. Si dulciuuuuri, daca tot sunt binecuvantata si nu ma ingras oricat as baga in mine. Baza ramane borcanul de Nutella de sarbatori
()
Nu stiu ce sa mai zic, deci o sa va urez din nou un Craciun fericit alaturi de cei dragi. Si nu doar Craciunul sa fie fericit, ci toate zilele de acum incolo, ca sa fie treaba treaba.
Ce v-a adus Mosuuuul? 

P.S. Vreau. Zapada.

4 comentarii:

  1. Crăciun fericit și ție! Mă bucur că unii simt spiritul mai mult decât mine, dar totul sună foarte drăguț! Eu am fost foarte basic și am primit bani de Crăciun.
    Și cred că a venit vremea când cu toții vrem măcar puțină zăpadă. Nu a mai fost un Crăciun alb de foarte mult timp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca nu-i la fel fara zapada pur si simplu :o3 eu inca n-am ajuns la stadiul cu banii, chit ca le arat parintilor ce as vrea si le fac sugestii subtile punand respectivele lucruri in cosul de cumparaturi :))

      Ștergere
  2. Crăciun fericit și însănătoșire grabnică! :-D
    Eu am primit chestii mărunte însă care mi-au mers direct la inimă.
    Ce drăguță e urarea din finalul postării <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel ^^
      Chestiutele cu semnificatii sunt cele mai frumoase ce-i drept :D

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!