26 octombrie 2014

Ice Cream Book Tag


Cand nu stie omu' ce sa faca, face o leapsa :)) Thanks, Leontina!

Acest tag are următoarele reguli:
1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă. AICI!
3. Dați tag-ul mai departe!


Înghețată cu aromă de unt de arahide. O serie pe care vrei să o citești de mult timp, dar nu crezi că o vei face.

Lord of the Rings. Imi tot spun ca o sa o citesc, dar cel mai probabil nu se va intampla in viitorul apropiat.

Înghețată cu aromă de ciocolată. O carte pe care poți să o citești la nesfârșit/de foarte multe ori.
Pana acum am recitit - din cartile care imi plac, nu din cele pentru...grr...scoala - Mandrie si Prejudecata si Scaramouche, pe care probabil ca as fi in stare sa le mai citesc de cateva ori.

Înghețată cu aromă de fistic. O carte cu o copertă verde.

Înghețată cu aromă de căpșuni. O carte foarte romantică, însă nu intensă ci drăguță.
Aici m-ati prins, nu prea citesc chick lits. Cam deloc. Serios, nu-mi vine niciuna in minte.

Înghețată cu aromă de lămâie. O carte cu un sfârșit acrișor.
Doar acrisor? Nu oribil si heart wrecking? Ok, sa ma gandesc. Eugenie Grandet. Nu mi-a placut prea mult, deci nu pot empatiza cu personajul principal destul cat sa-mi para rau de soarta lui.

Înghețată cu aromă de mentă. O carte de copii care îți place.
Vantul din luna, stiu ca era o carte destul de interesanta pe care am citit-o cand eram micuta si care mi-a placut mult. Era cu doua fetite care la un moment dat devin canguri si mai fac niste minunatii pe acolo.

Înghețată cu aromă de vanilie. Cartea clasică favorită.
Mandrie si prejudecata claaaaaaar. Minunata carte.

Înghețată cu de toate. O carte foarte groasă pe care ai citit-o repede.
Harry Potter si Talismanele mortii, am primit-o acum cateva Craciunuri si, desi nu citisem inca celelalte carti din serie *pentru ca verisoara mea si-a gasit fix pe ultima sa mi-o cumpere*, am terminat-o intr-o zi. Si are... idk, peste 600 de pagini cred?
O dau mai departe catre Googa, Mich si Blq, sa le mai vad postand si pe ele din cand in cand *wink*, si oricui mai vrea sa o ia.

2 comentarii:

  1. Hihi! Foarte tari raspunsurile Ar trebui sa citesc si eu Mandrie si prejudecata. Mama a vazut toate filmele si a citit si cartea, iar eu... Eu.

    Am facut si eu aceasta leapsa. Poate tragi un cohi pe aici http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2014/10/ice-cream-book-tag.html

    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!