26 august 2014

Tags - Summertime Madness & Behind the blog

Am lepseee de facut yay. Nici ca din ele e alcatuit blogul meu in ultima vreme. Anyway, le voi face pe ambele in aceeasi postare si dupa am sa va zic vreo doua chestii despre vara mea, pentru ca why not?

Summertime madness


Primita de la Leontina, care si-a propus sa ma umple de taguri :))


1. Arată o carte cu o copertă care să inspire vara! de exemplu: soare, mare etc.

Asta imi pare fresh si vesela, plus ca Alona straluceste ca soarele in ea.

2. Alege un loc fictiv care ar fi destinația perfectă pentru vacanța de vară.
O sa fiu cliseica si o sa spun ca lumea vrajitorilor din Harry Potter ar fi draguta pentru vacanta. Mai inveti o vraja, te mai balacesti cu sirenele...


3. Ești pe cale să zbori cu avionul până la locul tău de vacanță. Ce carte îți iei cu tine care să dureze întreg zborul? 

Zborul se presupune ca nu ar fi prea lung, deci mi-as lua Trei intr-o barca (fara a mai socoti si cainele), de Jerome K. Jerome, ca sa scap odata de ea. Tema la romana *sigh*


4. Ai un caz de summertime sadness, ce carte veselă alegi pentru a-ți reda zâmbetul pe buze? 

Douasprezece scaune. Are un umor usor sec, n-am terminat-o, dar mi-a dat o stare de bine extraordinara inca de la prima pagina, care e absolut geniala.


5. Ești pe plajă singur/ă, ce personaj fictiv ai vrea ca și companie (beach babe, if you know what I mean)? (puteți alege mai mulți)

Printul Maxon din The Selection, ca tot l-am visat intr-o noapte si seamana oarecum cu cineva la care tin foarte mult. Cred ca e singurul personaj pe care l-am visat vreodata in afara de cele din cartile la care lucrez. Ceea ce imi aminteste sa il mentionez pe dragul de Alex, despre care n-am mai scris de un an si ceva. I still love you, cutie :3


6. Pentru a-ți asorta înghețata vrei un icy cool sidekick. (n-am idee cum să traduc asta ca să aibă sens) Ce personaj sidekick alegi? 

O traducere ok ar fi aghiotant, ca suna misto. Aghiotantul meu ar fi probabil Usui din Kaichow Wa Maid-Sama (merg si din astia din anime-uri, right?). Mare om, mare caracter Usui asta.

Also, hot as fuck.

7. Împarte atmosfera de vară! Cui îi dai tagul mai departe? 

Tuturor. Sunt darnica azi.




Behind the blog

Leapsa primita de la Leontina & Mich (comboooo).

Regulile sunt simple:
Trebuie să răspunzi sincer.
Trebuie să iei imaginea tag-ului si s-o încorporezi în postarea ta.
Tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți.


Acum cerintele, vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe, dar minim 4) lucruri pe care vrei tu să le știe lumea.

1. Din ce oras esti?
*eu incercand sa-mi tin identitatea macar oleaca secreta* Buzau, fratilor, Buzau.

2. Cati ani ai?
15 ani, 11 luni si mi-e lene sa calculez si restul.

3. Care e mancarea ta preferata? Dar dulcele preferat?
De mancare preferata nu ma pot decide, pentru ca sunt multe, de la traditionalisme gen mamaliguta cu branza pana la pizza, presarate cu musaca si McWrap.
Dulcele preferat e... chestia asta(am gasit saptamana trecuta in Germania si am intrat in hiperventilatie de fericire, ca pe meleagurile noastre mai greu gasesti din astea):

4. Care e cel mai mare vis al tau?
Nu cred ca pot alege un singur vis, deci am sa spun ceva care le implica pe toate: sa fiu fericita.

5. Cea mai mare frica a ta este: 
Sangele. Nu mi-e frica de esec, de serpi, de inaltimi(decat oleaca), dar daca imi arati sange sau vene, imi atingi venele, imi vorbesti despre asa ceva... Iti lesin in brate.

6. Care este citatul tau preferat, dar motto-ul?
“You know what’s really, powerfully sexy? A sense of humor. A taste for adventure. A healthy glow. Hips to grab on to. Openness. Confidence. Humility. Appetite. Intuition. … Smart-ass comebacks. Presence. A quick wit. Dirty jokes told by an innocent-looking lady. … A storyteller. A genius. A doctor. A new mother. A woman who realizes how beautiful she is.”
― Courtney E Martin

Motto n-am, desi - ironic - ma ghidez dupa extraspamatul yolo. Hai sa il punem totusi intr-o forma mai frumoasa: Carpe Diem. Cu dedicatie pentru Robin Williams (RIP, o, captain! My captain! You will be missed.)

7. Aici o (sau mai multe) intrebare/i pusa/e de cititorii tai, revin-o cu un edit.
Intrebati si vi se va raspunde. Cred. Jk intrebati cu incredere.
De la Mich:
Intrebare 1: Daca un unicorn plin de confetti ar veni la tine si ti-ar spune sa nu mai mananci nutella pentru ca maine ploua, l-ai asculta si te-ai catara in copac sa-l intalnesti pe Alex Turner, chiar daca pamatuful e plin de praful portocalei mov?
Raspunsul este evident burete triunghiular portocaliu. Unde va e originalitatea?
Intrebare 2: O sa te uiti la 50 Shades of Grey de ziua indragostitilor? :3 
In primul rand se poate ca premiera sa fie de Ziua Indragostitilor doar in SUA, in al doilea rand se poate sa fie +18. Daca astea sunt indeplinite si nu apare nici pe net atunci, nu ma uit. Daca vreuna nu e indeplinita...hihi.
De la Madeline McKaler:
Ai spus ca nu iti place sangele si tot ce tine de el. Ce parere ai de cartile/filmele cu vampiri ?
Nu sunt o mare fana a lor, dar sunt capabila sa le citesc. Ma deranjeaza mai mult sa vad sangele sau sa aud/citesc despre el la modul medical, daca Edward se hotaraste sa suga sangele proastei asta nu prea-mi da fiori.

Si acum chestii despre mine, altele - probabil, nu verific - decat cele de la rubrica... nu veti ghici... Despre Mine *artificii*.
Abia ce am fost in cea mai epica si cute excursie ever. Nu ca m-ar fi impresionat in mod deosebit ce am vizitat, dar stiti cum se zice, oamenii fac locul. Heeei, кот! Heeei, Guga!
In zisa excursie am avut varfurile rooooz si toata lumea a avut grija sa ododoseasca pe marginea a cat de rooooz sunt. Also, am invatat niste cuvinte in rusa :3
Am de citit si comentat 5 carti ca tema de vacanta la romana. Din pacate nu carti la alegere, ci carti dintr-o lista. Plictisitoare lista. Trebuie totusi sa ma apuc de ele, fiindca sunt lungi si vacanta se duce si am chestii de facut la fizica si chimie si si si... de ce nu e vacanta 9 luni pe an si scoala 3?
Aia din poza de profil sunt eu, yay. In varianta hipsterizata de skillurile mele in Photoshop, bineinteles. Nu era sa incerc sa imi ascund identitatea si sa imi pun o poza mare si lata cu fața la profil.
De ieri - mult timp - am hotarat sa experimentez cu stilul realist la desen. 
Atatea nimicuri <3

Dau leapsa mai departe cui nu a facut-o inca, daca a ramas cineva mai intarziat ca mine.

2 comentarii:

  1. Intrebare1: Daca un unicorn plin de confetti ar veni la tine si ti-ar spune sa nu mai mananci nutella pentru ca maine ploua, l-ai asculta si te-ai catara in copac sa-l intalnesti pe Alex Turner, chiar daca pamatuful e plin de praful portocalei mov?
    Intrebare 2: O sa te uiti la 50 Shades of Grey de ziua indragostitilor? :3 (intrebare de moment, mi-am amintit cand am vazut cartea la "Serii citite")

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tari raspunsurile! :))
    Intrebare : Ai spus ca nu iti place sangele si tot ce tine de el. Ce parere ai de cartile/filmele cu vampiri ?

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!