3 august 2014

Tag - Summer in a Bag of Books


Reguli:
- selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
- incorporaţi în postare imaginea tag-ului
- dați tag-ul mai departe 


Thanks, Leontina! Tu tii cumva blogul asta viu :))


1. Drumul către mare: o carte pe care ai așteptat de mult să o citești.
Harry Potter. Lumea citea, fangirluia, desena, cita, si eu eram intr-o ceata totala.


2. Răsărit de soare: cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața.
Tunele. Fiecare carte din serie. Daca nu o dadeam gata intr-o zi, imi aminteam toata noaptea ce citisem si a doua zi ma reapucam de cum deschideam ochii.


3. Apus de soare: o carte pe care ai stat să o citești noaptea.
Magazinul de sinucideri. M-am apucat de ea seara si am citit-o pana destul de tarziu.


4. Perla din scoică: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o.
Mic dejun la Tiffany. O luasem la intamplare si nu ma asteptam deloc sa imi placa atat de mult incat sa ajunga pe lista de preferate.


5. Arsură de soare: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută.
Eugenie Grandet. Urasc sa fiu silita sa citesc carti pentru scoala, iar romanul asta nu mi-a schimbat deloc sentimentele. Se vrea a fi psihologic. Nu ii iese. Pare rau, Balzac.


6. Valurile mării: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție.
Divergent. Doar primul volum mi-a placut, si inca mult. Ideea era originala, actiunea din plin si plot twisturile erau bine gandite. Din pacate urmatoarele carti din serie nu au fost la fel de bune.


7. Caniculă: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu.
Stapanul Inelelor se pune chiar daca inca trag de ea? Nu ma pot convinge sa continui sa citesc, are scrisul micut si te baga din prolog in denumiri si locuri si creaturi si se face o varza totala.


8. Briza mării: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță.
Naluca si Naucul. Nu are vreo teorie foarte deep, dar actiunea te prinde si e si amuzanta.


9. Bronz: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta.
De veghe in lanul de secara clar. E prima carte pe care o recomand oricui intreaba "Ce sa mai citesc?". Nu ca ar fi multi curiosi...


10. Vacanța de vară: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede.
Miss Peregrine, ca tot am citit-o vara asta. E tare draguta, putin incalcita, dar finalul m-a lasat in suspans si astept urmatoarea carte din serie. Poate ii si termin recenzia anul asta.


Oricine poate lua leapsa, desi la cat sunt de intarziata, probabil e luata deja de toata lumea :3

3 comentarii:

  1. Cineva tot trebuie să țină blogul ăsta viu, nu? :)) Glumesc.
    La "Stăpânul inelelor" eu zic că poți sări peste prologul ăla, nu face decât să-ți descrie gen creaturile și toate rasele de apar prin carte, dar cred că se înțelege și din mers, și mai povestește un pic de ce s-a întâmplat în Hobbitul, cum de a ajuns inelul în posesia lui Bilbo, eu am sărit peste și nu a fost problemă. Atât doar că intră multă descriere în cartea asta, și trebuie răbdare, eu momentan am lăsat deoparte volumul doi, că nu am răbdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac raspunsurile tale. Si eu uram sa fiu obligata sa citesc carti lungi si plictisitoare... Acum ce pot spune, am ales filologie, sper sa-mi mai treaca ”incapatanarea” de a nu citi ceva dat la scoala.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ba Chuck, ai un tag de la mine :3 http://mich-vs-world.blogspot.ro/2014/08/tag-behind-blog.html

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!