26 august 2014

Lauda + Blablableala

Voi incepe prin a ma mira ca boul de poarta noua de evolutia blogului meu in absenta mea. Semilaudandu-ma intre timp desi nu-mi inteleg meritele.
Bloguletul a atins candva recent 20 000 de vizualizari - visul meu de-o viata - si aparent chiar e vizitat de lume. Acum, motivul e un mister, pentru ca in vara asta am postat de vreo 5-6 ori chestii nu prea interesante. Si totusi, ultimele mele postari sunt ciudat de vizitate:

Daca ar fi si comentate... Sincer, cred ca toti bloggerii au boala asta cu comentatul. Feedbackul te ajuta sa afli ce le place cititorilor, ce vor de la tine, ce ar trebui sa schimbi. Vizualizarea iti arata ca figurezi in sfarsit pe motoarele de cautare.

Apoi, in ultimele doua zile am avut o avalansa brusca de vizualizari:

Mi-a fost hackuit contul? Au aparut nuduri cu Mr. Bean pe blogul meu? A figurat brusc pe vreun site necurat accesat de mii de disperati zilnic? N-am sa stiu niciodata.
In alta ordine de idei, si pozitia in ZeList (o chestiuta care de obicei imi face nervi) a blogului a crescut cu vreo 4000 de pozitii. Yay!
*lauda incheiata*

Deeeeci saptamana trecuta am fost intr-o adorabila excursie de 8 zile prin Europa centrala, excursie castigata la un concurs marsupial pe care il iubesc. Excursia a fost cu atat mai reusita cu cat stiam deja unele persoane, iar pe altele le-am cunoscut si am legat cateva prietenii dragute. Faptul ca Guga si кот au fost acolo a fost doar un bonus de vreo + 9000. As da detalii, dar nu ma simt in stare. Nici parintilor nu le-am putut baigui ceva mai mult de un "genial" inainte sa adorm ca Frumoasa Adormita, cu scurte pauze de masa. Anyway, e o experienta pe care as vrea sa o retraiesc cat mai curand si pe cat mai mult timp. De neuitat.

M-am pomenit ca tot omul normal(nvm sunt unica) cu varfurile rooooz in excursie, spre incantarea oamenilor care imi atingeau parul si zambeau si ziceau ca "stii, e roz" pentru ca eu sunt vampir si nu ma vad in oglinda. Amuzant e ca, plecarea fiind noaptea, eu chiar nu m-am vazut inainte. Poate am sa fac o postare separata cu aventura mea legata de decoloratul si nuantatul parului pe care l-am chinuit ca la carte in vara asta.
Btw, acum e portocaliu la varfuri =))

C'est moi à Sanssouci.
Cu un hanorac de doua ori cat mine.
Funny days.

Stiti listele alea cu "ce fac eu vara asta"? Eu le fac de cateva veri. Daaaar am realizat ca sunt inutile. E ca si cum ai baga scoala peste vacanta, ca si cum ai incerca sa fii ordonat si sa planifici totul fix in perioada in care se presupune ca esti liber. Te limiteaza cumva. Deci de la anul ma las de ele. Nu vreau sa simt ca o vara frumoasa nu este completa datorita omiterii indeplinirii unor teluri care, in final, nu sunt relevante pentru fericirea mea. Da, poate m-ar ajuta pe viitor, dar m-ar impiedica sa ma bucur de un prezent destul de important. 
Am avut realizarea ca *VIRGULA pentru grammar nazis* cresc. Liceul o sa se duca, statul pe aproape de parinti o sa se duca si cine stie pe unde o sa ajung la universitate si, mai incolo, pe unde voi munci si imi voi face o familie. Asa ca incerc sa ma bucur de momentele din ce-a ramas din copilarie, pentru ca probabil o sa tanjesc dupa ele mai tarziu. 

Iesiiiiiiind cu tractorul din zona nostalgica, vara asta a fost neproductiva si in majoritate tristuta. Bine ca a compensat saptamana trecuta. Cum a fost vara voastra? Cu ce va puteti mandri/rusina/idk ceva acolo?

6 comentarii:

  1. Portocaliu, pe bune? Ce tare :) Și roz a fost drăguț. Mie îmi e încă un pic frică să mă apuc să-l chinui, după ce l-am ars de toată frumusețea în clasa a opta, pentru că mi se trăsnise că vreau șuvițe :))
    Mă bucur că te-ai distrat :)
    Ai văzut locuri înseamnă, foarte frumos, eu mi-am pierdut timpul stând în casă, nu mă pot lăuda cu nimic pe vara asta, but oh well :))
    Nu începe și tu cu nostalgia, că tu încă mai ai ani de liceu și de facultate, eu mai am un an și o să fie foarte nașpa după, pun pariu, mi-e groază =))
    Mdeah, aveam chef să scriu toate astea, scuze de commentul ciudat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca il vad in lumina zilei, e intre roz si portocaliu. Stiu ca era intr-un desen animat o denumire pentru culoarea asta :))) Si eu l-am ars putin decolorand varfurile, dar se tine ok, desi se innoada intr-un hal...
      Locurile le mai vazusem si acum doi ani, de asta am pus mai mult accent pe oameni de data asta. A fost cumva mai special alaturi de ei.
      Incep si eu cu nostalgia ca asa ma apuca cateodata, nu ma tine mult, stai linistita :)) Si sunt sigura ca n-o sa fie asa naspa la tine dupa, am incredere ca te descurci.
      Sectiunea de comentarii e pentru ce are fiecare chef sa zica, simte-te libera sa continui fara scuze :3

      Ștergere
  2. Haha,felicitări pentru numărul mare de vizualizări! Ce drăguță ești! :)

    Blogul tău e vizitat pentru că meriți și pentru că abordezi niște teme care captează,pur și simplu ești magnifique :* ! La cât mai multe vizualizări,Chucky dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariul tau mi-a starnit un "aww". Oamenii care sunt draguti pur si simplu pentru ca pot sunt adorabili :3 Multumesc mult!

      Ștergere
  3. Hihi! Felicitari pentru blog. Acum l-am descoperit si eu si imi place foarte mult.
    I follow you. :*
    In ceea ce priveste vara asta, o excursie la bunici a fost singura mea distractie. Nu ma plang, nu sunt genul de persoana care face lucruri extravagante, cu toate ca mi-as dori. Este timp pentru tot.
    Inca o data felicitari si o seara faina !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww thankies >:D<
      Eu nu prea am dat pe la bunici in vara asta... In afara de excursie, am stat in casa cam toata vacanta :))
      O seara faina si tie!

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!