3 iulie 2014

Social media book tag

Leapsa noua, yay! Thanks, Leontina 
Fiecarui site de socializare ii corespunde cate o carte, dupa cum urmeaza:

Twitter - Cea mai scurtă carte dintre preferatele tale
Mic dejun la Tiffany clar. N-am cuvinte sa descriu cat de mult imi place cartea asta, desi are doar 192 de pagini micute si cu scris mare.


Facebook - O carte pe care toată lumea te-a presat să o citești
Ummm... Harry Potter? Stiu ca eram deja a saptea si n-o citisem si majoritatea prietenilor erau absolut oripilati de ignoranta mea. Acum inteleg partial de ce, desi nu e ataaat de geniala seria.
Acum sunt presata sa citesc Stapanul Inelelor, dar nu am trecut seria asta fiindca n-am citit-o inca.


Tumblr - o carte pe care ai citit-o înainte să fie cool
Probabil Shatter Me sau Spulbera-ma, cum vreti voi sa ii ziceti. Jur ca fandomul chestiei a aparut peste noapte si cam degeaba, pentru ca, in umila mea opinie, cartea asta nu e mare lucru.


Myspace - O carte despre care nu îți amintești dacă ți-a plăcut sau nu
Era o carte primita ca premiu prin clasele primare, Legendele tarii lui Vam, pe care am citit-o de doua sau trei ori, dar nu sunt sigura ca mi-a placut. Probabil am s-o mai iau odata la mana candva. E cu ceva mitologie dubioasa de prin partile noastre si cred ca s-a cam inspirat din mitologia greaca, dar na, fiecare cu priceperea.


Instagram - O carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să îi faci o fotografie
Nu cred ca am vreo fotografie cu o carte facuta fiindca era cartea frumoasa. Adica, ma rog, coperta, ca probabil la ea se refera cerinta. Totusi, sunt indragostita de copertile cartilor seriei The Selection, dar nu varianta romaneasca. Sunt adorabile si le-as vrea in biblioteca.
Sunt fabuloaseeeeeee


YouTube - O carte care ți-ai dori să devină film
Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele  Tunele Tunele Tunele Tunele Tunele 
Iubesc seria asta si se tot zvoneste de 100 de ani incoace ca se vor face filme dupa ea... Dar nu se mai fac. Cred ca ar iesi geniale, cartile sunt pline de actiune si oamenii care se ocupa cu efectele speciale ar avea mana libera sa faca tot felul de artificii dragute.


Goodreads - O carte pe care o recomanzi tuturor
As zice Tunele iar pentru ca e asdfghjkl, dar pentru diversitate, o sa recomand totusi De veghe in lanul de secara pentru ca e foarte frumoasa, nu prea lunga si se pliaza foarte frumos pe sufletul adolescentilor.


Leapsa poate fi luata de oricine. Sharing is caring! ^^

5 comentarii:

  1. Leapșa asta e super faină,aș face-o și eu dacă aș avea timp! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dureaza doar vreo 10 minute, poate iti faci timp. Sunt curioasa ce alegeri ai face :3

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Poti poti poti, te-as fi trecut in postare daca ai fi dat semne de viata pe blogosfera in ultima vreme.

      Ștergere
    2. Cum adica, draga mea? Sunt activa. Cea mai activa. Doua luni e nimic.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!