24 iunie 2014

Care-i faza cu a 9-a

Ghidul pentru bobocei nou și îmbunătățit a fost mutat aici.

6 comentarii:

  1. Eu am terminat cei 4 ani de liceu anul asta . Ma asteapta bacul . Cand am intrat in a 9-a am zis ca o sa fie vai si amar , colegi ft diferiti de mie ( la prima vedere) , era vazuta ca si tocilara clasei . In timp s-au format grupulete . Iar in ultimul an , desi am fost cea mai ciudata , rea si destrabalata clasa , ne-am unit . Pot sa iti spun ca am plans la absolvire si inca imi vine sa plag cand ma uit la poze . Dar meh , e o etapa a vietii. Cei mai buni prieteni sunt prietenii din liceu , si iubitul meu tot in clasa cu mine a fost . Asa ca , niciodata nu se stie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca in timp relatiile intre colegi se mai schimba, si acum exista grupulete si fiecare se intelege bine cu cineva anume. Nu stiu cum vor evolua lucrurile, sper ca in bine. Poate la finalul clasei a XII-a o sa ma uit si eu inapoi si o sa-mi spun ca au fost cei mai frumosi ani, cine stie?
      Bafta la bac!

      Ștergere
  2. ,,o colegă monument al prostiei contemporane”- =))) cât am râs la faza asta.Măi Chcuky,să știi că și eu m-am hotărât să fac o postare de genul celei de mai sus,dar parcă nu-mi găseam nicicum ideile.Dar totuși,sunt de acord cu toate cele spuse mai sus,mai ales la subiectul legat de ,,ăia mari” și de foștii colegi.Bine,adevărul e că eu încă nu mă pot despărți de foștii,și mereu sunt pe la ei în clasă,practic,eu nu am nici un prieten din clasa mea actuală(nu e ca și cum aș fi în clasă cu toți anonimii Pământului,cu vreo 3 nu am vorbit niciodată în anul școlar 2013-2014).E fain la liceu,e fain să fii boboc,mie chiar îmi vor lipsi toate momentele de boboceală,mai ales că NOI(bobocii) eram mereu în centrul atenției,toți vroiau să ne cunoască,prieteni noi,petreceri noi,etc.Anii viitori cred că vor fi plictisitori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Majoritatea fostilor mei colegi nu sunt la acelasi liceu cu mine, dar cu cei care sunt ma inteleg cat se poate de bine. Totusi, m-am imprietenit - desi nu prea strans - si cu niste colegi din noua clasa.
      Pe la noi bobocii se simt deosebiti doar cand mai striga cate unul de-a unspea "Bobocule, treci aici!" :))) In rest, nu mi se pare ca li se da foarte mare atentie.

      Ștergere
  3. Postarea e adorabilă. Eu am terminat clasa a noua şi sunt de acord cu toate chestiile menţionate mai sus, în special când ai zis că sunt unii colegi care au două personalităţi şi se transformă imediat ce ies din liceu în fiinţe total opuse de ceea ce ştiai tu că sunt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca nu sunt singura cu parerile astea. Cat despre colegii cu doua fete... sunt mai multi decat ar trebui din pacate.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!