12 mai 2014

Eurovision 2014

Ma pregateam sa fac un top 5 personal al melodiilor, dar vazand cum vuieste blogosfera de ce drama s-a intamplat la Eurovision anul asta, am zis ca nu pot sa nu-mi exprim si eu opinia irelevanta si impertinenta.

M-am uitat si eu, ca tot europeanul, la Eurovision acum cateva seri. Spre rusinea mea, nu m-am uitat pentru melodii, ci ca sa rad putin, mai ales stiind ce a fost anul trecut (in special datorita reprezentantului nostru).

Nu e vorba, numere trasnite au fost si anul asta, ca gagica aia care batea untul...

si idiotii cu mustati...

... dar totodata concursul a ridicat, prin tema de anul asta - Toleranta - o problema destul de mare, cea a comunitatii LGBT. Nu pot sa va descriu cat de incantata am fost cand am vazut cum tarile dau puncte catre Austria si catre reprezentanta ei minunata. E ca un pas inainte - micut, dar existent - catre o societate lipsita de prejudecati si discriminare.
 Acum, ca Austria a castigat cu prestatia genialaaaa a Conchitei Wurst - neinspirat nume btw -, toti vor sari ca a fost sustinuta doar fiindca e trans si vrea toata Europa sa para mai open minded decat este. Daca nu castiga, ar fi sarit lumea ca vaaai, ce aveti cu transsexualii, ce e discriminarea asta? Deci mereu va fi cate un nemultumit.
Concentrandu-ma putin si pe cantecul in sine... superb. O voce geniala, versuri geniale, iar cantareata e adorabila. *Doar eu ma intreb cum i-ar sta fara barba? Stiu ca e simbolica si ca transmite un mesaj, dar oameni buni... ar fi prea frumoasaaaaa* Eu ascult melodia aproape non stop si imi place la nebunie, mai ales ca na, voce live, complicatii, toate cele.

Alooo e fabuloasa

Unii ar zice ca Eurovisionul nu e concurs de cine promoveaza mai bine drepturile omului. De acord. E concurs de cantat. Si reprezentanta Austriei a cantat, nu gluma. Merita sa castige din orice punct de vedere si sub orice aspect. Pentru cine nu s-a uitat, mai vrea sa asculte SAAAU - caz naspa - nu a ascultat inca zicand ca na, femeie cu barba, a fost favorizata clar, luati de aici:


Alte impresii:
- Rusia merita partial huiduiturile, dar parca totusi... Sa te razbuni pe doua fete care au venit si ele sa cante doar fiindca provin dintr-o tara prost vazuta momentan e cam copilaresc.
- Au cantat dragut si Finlanda, Marea Britanie (idee a la Doctor Who much?), Belgia, Danemarca, Germania, Grecia (ritm catchy), Ungaria, Malta, San Marino (a sunat ca o melodie veche romaneasca, doar ca... nu in romana), Spania (Disney style), Suedia, Elvetia (m-au facut sa fluier cu ei) si chiar si Rusia mi-a placut putiiiin
- Islanda au promovat tema editiei intr-un mod taaaaare subtil


- Belarus, Franta si Polonia tho'... =))

5 comentarii:

  1. Din postarea asta mi-am dat seama ca motivul pentru care ma uit la Eurovision e amuzamentul...
    Si mie cel mult mi-a placut Suedia. E chiar frumoasa melodia. :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma amuzamentul publicului e oricum unul din scopurile principale ale acestor concursuri...
      Da, melodia Suediei e foarte frumoasa si profunda pe langa altele mai superficiale, dar cu un ritm mai sustinut.

      Ștergere
  2. Cât mă bucur că e cineva aici cu aceeaşi părere ca a mea! Conchita e o zeiţă; m-am bucurat enorm când a câştigat.

    EU ÎL VOIAM PE CEZAR; EUROVISON NU E EUROVISION FĂRĂ CEZARRRRRR

    RăspundețiȘtergere
  3. *high five*
    Cezar ar fi fost o concurenta interesanta pentru Conchita... si probabil mai bun decat Paula si Ovi, care au lalait toate cele 3 versuri timp de aproape 4 minute degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am urmarit absolut nimic, iar Conchita arata in realitate ca un baiat absolut normal si dragut. Cred ca daca n-ar fi aparut mascat asa n-ar fi castigat nimic dar deh! Politica! Ai nostri nu pricep deloc ca n-au cum sa castige pentru ca aici este vorba despre cine organizeaza urmatoarea editie. Iar noi suntem prea amarasteni pentru asa desfasurare de forte!

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!