17 aprilie 2014

Leapsa cu amintiri

*sau ce sa postezi cand n-ai ce posta*
Thanks Mich & Googa cu un g de leapsa.

Treaba sta asa: trebuie sa fac o lista cu melodii care imi amintesc de momente relevante din viata. Sau ma rog, eu asa am inteles. Deci am sa fac lista si am sa explic de ce e fiecare melodie relevanta/am sa mor incercand/am sa fac o varza incercand (dar hei, oamenii spun ca intentia conteaza).

1. Clementine
E prima care mi-a venit in minte pentru ca am vazut-o si la Googa si... din aceeasi cauza. Era aceasta seara prea draguta - just kidding, ploua si era frig ca iarna - de vara si acest concurs prea dragut de talente din tabara. Si s-a trezit Chucky ca nu mai are loc pentru atata talent si s-a decis sa il impartaseasca cu lumea. Ce a iesit au fost niste aplauze date ca sa fie, uitarea ultimelor versuri - invatasem melodia cu cateva ore inainte, nu judecati - si o alergare sanatoasa de vreo 500 m prin ploaie.
Vremuri bune.

2. Sophie
Umm asta am zis ca merita bagata aici fiindca e printre putinele melodii in limba romana care imi plac. N-o fi avand un mesaj prea profund, dar prezinta sincer majoritatea specimenelor ce pot fi admirate pe trotuarele Romaniei si mie-mi place.

3. Senorita & Ma inec in ochii tai & Pupaza intunericului & Gasca mea
Astea le bag la gramada fiindca mi-au bantuit vacantele copilariei, auzindu-se din nisip, de pe ulite si alei, din curtile vecinilor, de la televizor, de sub pat si din mobila, non stop, nooooon stop ca doar si acum le tin minte versurile.

4. Ploaia &  Ochii mlastinii ai intunericului
Tabara dintr-a saptea, guys. Nu aia cute unde am fost initiata in tainele rockului si a muzicii ok, ci ailalta, unde melodiile astea ori rasunau din boxele care fusesera amplasate FIX LA MINE IN CAMERA, ori erau cantate de baieti pentru ca de ce nu? Mich, ceva amintiri?

5. Nine Inch Nails - Closer
Imnul lui Panchy saaau melodia cu care imi place sa le schimb parerea despre mine celor care se uita in jos, ma bat pe cap si imi spun ca-s draguta. *am pus clipul cu lyrics ca alalaltu' e +18 si dubios as fuck oricum* Multumiri Liei ca ne-a prezentat minunatia asta de cantec.

6. Wish you were here & Fairytale gone bad & Paralyzer & Hotel Room Service & U Can't touch this & Fatlip & Kashmir
Deja devine enervant ca pun mai multe laolalta, nu? Dar stati asa. Astea sunt chiar multe. Deci, evident, este vorba despre *tobele*... BAIETI. Ceva detalii, in ordine, ca sa nu spun ca am facut o leapsa kilometrica si sa nu fie nici decametrica:
- primul e fostul si actualul si viitorul si e prea cute ca sa fie adevarat (dar este, sa nu ma credeti nebuna dupa)
- al doilea e un fel de cinspe feluri, in sensul ca e dragut si talentat, dar se da la toate fetele si are glume naspa si in fine, n-a fost decat o chestiuta draguta de doua zile in urma careia am ramas doar cu melodia asta smechera
- al treilea e intr-un friendzone prea deep ca sa fie descris in cuvinte si e ok cu asta, fiindca nu prea e interesat de fete (sau baieti, nu va ganditi la altceva) momentan, dar l-am adaugat aici pentru ca mereu ma inveseleste si ma ajuta in situatii grele si tin la el mult pentru asta
- al patrulea e interesant momentan pentru ca, vedeti voi, sambata seara a fost acest party si am ajuns sa dansam incet pe melodia asta si si si va deveni si mai interesant cand o sa aiba semnal la telefon ca sa ii clarific situatia
- al cincilea e o amintire de la Praga, fiindca unde Chucky merge, Chucky agata
- al saselea e o amintire dintr-a saptea, cu un zambet demential si o fobie de poze aproape nemaiintalnita
- am zis aproape nemaiintalnita fiindca si al saptelea o are si... pe cine pacalesc, cam toti baietii o au. In fine, al saptelea e tot de cand cu al patrulea si e ceva mai complicat datorita mamei lui (poveste lunga, dar nu mai spun nimic, vreau sa interpretati cat mai dubios posibil hehe)
*lol, acum par idol la tipi sau ce? sa nu ramaneti cu impresia asta gresita despre mine, sunt total neinteresanta. nici nu stiu de ce am insirat astea aici, dar pana la urma de ce nu?*

7. Daughter - Landfill
Pentru ca Lizzie si Alex, that's why.

8. Arctic Monkeys - 505
E melodia care m-a facut sa ma indragostesc de trupa asta siii e preferata mea de la ei, in ciuda celorlalte melodii care sunt aproape la fel de geniale (daca ma ia cineva cu gradele de comparatie ale lui "genial"...)(ati observat cate mentiuni fac mai nou?)

9. Arctic Monkeys - Do I wanna know?
Asta e pentru un drum dulce si nostalgic cu masina din august trecut. Si pentru Panchy si iubitul ei. Too. Damn. Relatable.

10. The Fray - You found me
Asta e pusa mai mult ca sa fie 10, fiindca nu prea am idei. Oricum o sa completez leapsa mai tarziu daca imi vin alte melodii in cap. Am voie, nu-i asa zeitati supreme ale lepselor de pe net?
Glumeam la partea cu "e pusa ca sa fie 10". E melodia care mi i-a prezentat pe cei de la The Fray, fratilor. Iubesc formatia asta si ador melodia asta si imi aminteste de o tona de lucruri, din care cel mai proeminent acum e ONF-ul trecut.


Leapsa o poate lua oricine doreste.


2 comentarii:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!