2 ianuarie 2014

Oldies but goldies

Thaaanks, Ale!

1. Care sunt filmele tale vechi preferate si pe care le-ai urmari incontinuu, indiferent de noile aparitii si de ce?
The Nightmare before Christmas, ca tot m-am uitat recent la el si mi-a placut, Miracol pe strada 34 remake-ul, ca tot abia a trecut Craciunul si or mai fi, dar nu le mai tin eu minte.

2. Asculti trupe sau cantareti vechi? Si daca da, ce trupe? Pot fi trupe/cantareti care fie au cantata doar in perioadele parintilor nostri sau care au fost fondate pe atunci si inca mai canta.
Uiii, brace yourselves. Avem asa: Pink Floyd, Led Zeppelin, Metallica, Nirvana, The Beatles, Queen, The Rolling Stones, Red Hot Chilli Peppers, AC/DC, Aerosmith, nitel Guns N'Roses, INXS si lista continua.

3. Stilul vestimentar. Daca ar fi sa alegi intre stilurile anilor vechi si noile stiluri, pe care le-ai alege?
Aici n-am preferinte, atata timp cat hainele sunt comode, eu aprob.

4. Suntem obisnuiti cu noile carti care apar in fiecare zi, unele bune, altele mai putin bune. Si in general acestea ne plac mult mai mult decat cele vechi, clasicele, fie ele romanesti sau nu. Dar exista vreo carte veche, pe care obisnuiau sa o citeasca parintii vostri si care v-a placut si voua?
"Mandrie si prejudecata", "La rascruce de vanturi", "Marile sperante", "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" si or mai fi.

Leapsa o poate lua cine vrea ^^

Na si o tipa inspirationala.

3 comentarii:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!