12 octombrie 2013

Nu am murit... inca

'Neata, micuti bloggeri draguti. Ce mai faceti? Sper ca bine.
Da, stiu ca postez din an in Paste si nici atunci nu zic ceva relevant, dar credeti-ma ca de-abia am timp sa mananc si sa dorm(cu semn de intrebare la dormit, uneori ma trezesc la 3, fac cate un exercitiu si ma culc la loc).
Liceul e exact cum ma asteptam: frumos, dar epuizant. Teme peste teme peste teme peste lectii peste proiecte si alte teme. Pentru ca daca nu stiam ca ADN-ul e format din doua catene polinucleotidice si antiparalele, formate din nucleotide succesive unite intre ele prin legaturi fosfodiestenice, sigur nu supravietuiam pana azi. Macar am luat 10 la biologie :))
Alte chestii, alte chestii... Hmmm... Sunt sefa clasei. Yeaaah, chit ca la inceput n-am stiut decat 2 colegi, am facut o gluma draguta fix cand se alegea seful clasei si m-au votat aia pe mine :)) Nu e vreo mare fericire, dar nici greu nu e, e asa, o activitate suplimentara destul de ok.
Am de facut o poezie pana luni sau marti, nici nu stiu sigur. Tema la alegere, dimensiuni la alegere, poezie sa fie. Cred ca scriu o chestie si ii pun titlul "Poezie".
Am si de facut o micuta parte dintr-un articol ca sa vada domnul profesor de istorie daca scriu bine. Ideea o am, dar nu stiu cum sa ma exprim ca sa arate cat mai ok. Ca tot veni vorba de istorie, am ajuns sa invat la materia asta de drag, pentru ca proful are un stil de a preda genial.
... Liceul asta e special.

Voi ce mai faceti, cum o mai duceti?

5 comentarii:

  1. Ai luat-o tu tare de la inceput. Sa inteleg ca esti intr-a noua? Daca e asa vei vedea ca pe la a zecea incepi sa pricepi cum sta treaba si devii mai selectiva in pretentii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, sunt intr-a noua. Stiu ca va fi putin mai greu pana ma obisnuiesc, apoi am sa-mi aleg cateva materii pe care sa ma concentrez si o voi lasa mai usor cu restul.

      Ștergere
  2. Eu ma simt mai linistita la liceu decat in clasa a opta. Plus ca m-am inscris la dansuri multe alte activitati extracuriculare.
    Si Wow! Esti un geniu la bio :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu sunt, doar ca retin repede :)) Eu inca nu m-am inscris la vreo activitate, sunt ocupata si fara ele :3

      Ștergere
  3. Hei :) Tocmai am aterizat pe blogul tău și pot să-ti spun că-mi place.
    E bine că ai început cu dreptul, prima părere contează mult pentru profesori :).

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!