4 septembrie 2013

Summer summary

Mda, laptopul meu nu s-a mai deschis pur si simplu timp de cateva zile, deci Windows-ul a trebuit reinstalat si mi-am recuperat nepretuitul obiect abia acum. Oricum in vara asta n-am prea iesit din casa, deci lucruri de scris pe blog n-am avut, de unde si lipsa de postari.
Intre timp a venit si toamna. Initial voiam sa caut o poza din sutele cu "September, please be good.", dar am abandonat ideea. N-am starea de spirit necesara ca sa-i cer lucruri unei luni a anului :]
In mai putin de doua saptamani incepe liceul. Am gasit gazda, fuck yeah, si mai stau cu o tipa. De a doispea. Pe care nu o cunosc. IN PAT. Acum, oricata lipsa de imaginatie ar avea cineva, cand aude asta tot isi face tot felul de ganduri...
Despre liceu am sentimente amestecate. Pe de o parte abia astept sa inceapa, pentru ca e o experienta noua si imi plac mult genul asta de lucruri, pe de alta parte mi-e putin teama ca n-am sa fac fata la avalansa de teme si lectii de invatat. Despre colegi n-am ce spune, cunosc 2... Sper ca ma voi intelege bine cu toti, n-avem nimic de impartit in definitiv. Si daca nu, m-am decis sa fiu cat mai chill si sa-i ignor in loc sa ma cert cu ei.
Vreau sa ma schimb putin. In bine. Iau liceul ca pe un nou inceput si ma ambitionez sa-l transform intr-o amintire frumoasa si memorabila. Nu stiu daca am sa reusesc, dar voi incerca din greu pentru ca simt ca merita.

Mi-am amintit si de chestiuta asta. Deci sa vedem ce a iesit...
De facut in vara asta
 - vreau sa termin cu media 10 (asta nu se prea poate schimba acum, dar cine stie ce eveniment neasteptat apare) -> ma refeream la media pe 5-8, n-am bagat si Evaluarea Nationala ca ma gandeam eu ca nu reusesc sa iau 10 la amandoua. Damn you, limba romana!
- vreau sa iau note... onorabile la Evaluarea Nationala si sa intru in clasa in care mi-am propus sa ajung 
- vreau sa obtin ceva la Stiinte pentru Juniori, nu conteaza ce :)) 
- vreau ca in urma a ceea ce voi face - cu Panchy alaturi - in tabara din vara asta, la anul toti cangurii sa ne stie drept "Fetele din *insereaza judetul aici*"  -> nu cred ca ne vor cunoaste neaparat cei din tabara, dar am facut cateva chestii dragute pe acolo
- vreau sa petrec cat mai mult timp cu amicii, mai ales cu cei din generala, fiindca daca incepe liceul n-o sa ne mai vedem mai deloc, fiind impartiti in doispe' locuri -> sorry, folks. Still loving you though.
- vreau sa invat sa joc LoL like a pro -> a cedat PC'ul la jocul asta :))
- vreau sa termin de citit "Cantec de gheata si foc", eventual si alte carti daca apuc -> mai am doar... 3 carti si ceva din 5 
- vreau sa fiu nebuna, sa fiu eu cea usor sarita de pe fix pe care n-o cunosc prea multi -> am fost, nu pentru mult timp, dar am fost
- vreau sa-mi fac cel putin 5 prieteni noi, la SPJ, in tabara, nu-mi prea pasa unde -> ohoho, asta chiar a iesit perfect, m-am imprietenit cu toata lumea la SPJ
- vreau sa ma indragosteeesc, sa uit de *ahem* toti aia si sa ma port ca un copil mic si adorabil, dar asta incepand cu luna august because of reasons -> nu mai stiu cine sunt aia ca sa fiu sincera, lista e dinainte de inceperea vacantei; m-am indragostit destul
- vreau sa ma mai gasesc cu trupa de soc formata in aprilie si sa reunesc trupa de soc de anul trecut de la Praga (a doua misiune va fi usoara)  
- vreau sa fac poze tampite cu mine/chestii ciudate/chestii ododosibile/orice
- vreau sa ma ocup de blog cum trebuie, sa scriu recenzii si tot ce-mi mai trece prin cap
-> scuze scuze scuze scuze
- vreau sa scriu, vreau asta mult de tot... 20 de capitole sa fie, indiferent de poveste ->... un capitol, si nici ala terminat
- vreau sa invat sa cant la chitara, nimic deosebit, doar o zdranganeala buna pentru focurile de tabara si excursiile de cateva zile 
- ca tot veni vorba de excursii, vreau sa-mi mearga frumos planurile in excursia de peste cateva saptamani -> si ce planuri marete aveam, niste prostioare totale; excursia a fost foarte frumoasa totusi
- Vreau sa am o vara epica, ce mai! Asta vreau mereu.

Sta cam urat situatia, hm? Cam jumi-juma' asa. Sunt cat de cat multumita de vara asta, dar as minti daca as spune ca a fost vara mea preferata sau ca imi voi aminti de ea peste 50 de ani. E clar ca lista a fost facuta inainte sa inceapa vacanta... ati fi uimiti de schimbarea de perspectiva pe care am suferit-o la doar cateva saptamani dupa ce am scris chestiuta asta.

*Cam atat de la mine pe moment, sa speram ca daca incepe liceul voi avea ce sa postez pe aici si activitatea va deveni putin mai intensa.



2 comentarii:

  1. "Acum, oricata lipsa de imaginatie ar avea cineva, cand aude asta tot isi face tot felul de ganduri... " - guilty :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare că ai avut o vară chiar faină. :P
    Succes în noul an de liceu!

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!