8 septembrie 2013

Fucked up night & alte prostii

La multi ani tuturor celor ce poarta numele de Maria/derivate de la acest nume! Si pe mine m-au numit si Maria la botez, dar in certificat nu, deci nu stiu daca se pune sau ba :))

Eu nu trebuie sa stau pana tarziu seara. M-am convins aseara, incep sa aberez rau dupa ora 12. Si asta intr-un maaare fel.
In primul rand, am inceput o conversatie deep cu fostul si am ajuns sa vorbim despre viitorul - sau asa vreau eu sa fie -. Mi-a dat si sfaturi, lol. Good guy.
Apoi, am inceput sa vorbesc si cu doua prietene. Una s-a decis sa-mi schimbe noaptea cu informatii socante si m-am suparat pe ea din variate motive, cealalta a tacut in tot timpul asta si m-am enervat si pe ea... Dupa cum spuneam, orele tarzii nu-mi fac bine. Oricum, totul s-a terminat cu bine si am si lamurit cateva chestii cu ocazia asta. Va iubesc, ma. Pe bune.
Dupa, m-am uitat la o emisiune pe Euforia, neavand altceva mai bun de facut la 2. Cine se uita noaptea pe Euforia va intelege chestia asta.
Concluzia? De azi inainte ma bag la somnic inainte de 12 indiferent de situatie. Mai bine sa nu risc alte momente si destainuiri neasteptate. Oricat mi-ar placea conversatiile deep, nu e cazul sa fac din ele un obicei sau ceva. Si stiti ce am mai realizat azi noapte? Ca exista anumiti oameni pe care ii cunosc de relativ putin timp cu care ma inteleg si cu care pot vorbi mult mai bine decat unii pe care ii stiu de mai bine de 8 ani. Asta ma face sa astept liceul... faptul ca ma pot detasa putin de scoala generala si de ce a continut ea si-mi pot schimba perspectiva asupra anumitor lucruri.
*Uneori as vrea sa nu stie chiar nimeni cunoscut de blogul asta ca sa pot povesti si eu anumite chestii in voie, fara sa fie nevoie sa folosesc expresii full de ambiguitate.

In alta ordine de idei, devin mai optimista in legatura cu liceul, mai ales ca incerc sa fac si alti oameni sa fie mai optimisti si na, puterea exemplului ajuta. La liceu e viitorul(ma voi folosi de substantivul asta referindu-ma la o persoana, sa nu vi se para prea creepy daca il mai gasiti pe aici), iar eu am sfaturi si idei la purtator, deci nu poate iesi prea rau. Si ce daca voi invata la istorie, logica si geografie de au sa-mi sara ochii din cap? Nu zice nimeni ca trebuie sa raman in cap cu informatiile alea si dupa ce se termina semestrul.
Trebuie sa ma decid pe la ce concursuri/olimpiade mai merg, pentru ca toti s-au decissa ma anunte ca de la liceu nu mai merge sa incerc la toate, ca tre' sa ma axez pe ceva si sa-mi aleg drumul in viata. Am doar 15 ani, oameni buni, nu e cam devreme? Aia care-s a doispea' si nu stiu ce vor face in viata cum traiesc?

Am si o intrebare pentru voi. De cand cu societatea asta moderna se incearca eliminarea sexismului si a altor prejudecati daunatoare. Si totusi, dupa cum e traditia de la inceputurile omenirii, o fata poate fi cu un baiat daca baiatul face primul pas, adica o intreaba & co. Vi se par normale situatiile in care fetele intreaba baietii? Cu riscul de a fi refuzate, bineinteles.
Eu nu stiu ce sa mai cred, dar mi-am facut o promisiune interna ca indiferent cat de mult mi-ar placea vreodata un tip, n-am sa fac primul pas. Experiente anterioare, complicata treaba, ideea e ca mi-am promis chestia asta si am de gand sa ma tin de ea.


6 comentarii:

  1. Teoretic, ar fii mai dragut ca el sa faca primul pas, dar numai sa ii dai putin de inteles ca il placi, ca altfel nici o sansa. -daca e baiat bun, ca daca e puslama, o doamne, puslama :)), nu o sa aiba nici o problema in a-ti face oferte-. Sa stii ca nu am uitat de carte, ti-o trimit cam cand incepem scoala. E ok? Nu te superi? :o3

    Mda, dupa cateva discutii cu Adry, am observat ca sunt tampita rau pe timp de noapte, si ma abtin sa intru in discutii importante :)) Deci, stai linistita, nu ti se intampla numai tie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu datul de inteles nu se pune problema :)) eu ma refeream la pasul ala "decisiv" cum ar veni. Puslama, cum suna asta :))
      O trimiti cand poti, nu e nicio problema, normal :3
      Pana acum nu mi se parea ca sunt prea tampita in discutiile avute noaptea, dar aseara mi-am schimbat parerea. Ma bucur ca nu sunt singura >:D<

      Ștergere
  2. Chucky, daca pui la inceputul postarii "Googga, nu citi asta.", eu n-o sa citesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Aia care-s a doispea' si nu stiu ce vor face in viata cum traiesc?"
    Mușcă-ți limba! E un sentiment groaznic. Să nu cumva să ajungi ca mine, să dai Bacul și apoi să nu știi ce facultate să alegi. Mda, așa eram și eu: participam la orice concurs sau activitate extrașcolară. E bine să încerci mai multe materii, ca să ai termeni de comparație, dar străduiește-te să-ți stabilești din timp planurile pentru viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu particip la toate fiindca asa m-am obisnuit si a ajuns sa-mi placa. Cat despre planurile de viitor, consider ca am timp destul pana intr-a XII-a sa ma decid, mai ales ca la varsta asta ma razgandesc des :))

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!