4 august 2013

Tabara #1

Dupa cum v-ati prins din titlu, sunt intr-o tabara, dar am zis sa postez cate ceva pentru ca pot.
Ziua 1:
Nenea din poza cred ca a tras batul scurt si a fost obligat sa poarte asta. Pana acum am fost doar la o activitate, una muzicala unde am cantat clasicele cantece de tabara + ceva Pink Floyd, Iron Maiden si Metallica.
Locul unde e amplasata tabara e dragut, dar totul pe aici e in panta, ceea ce face mersul cam periculos. Meh, cu putin noroc nu-mi rup/sucesc/sparg nimic.

3 comentarii:

  1. =)) Ce tare! Vreau si eu in tabara

    RăspundețiȘtergere
  2. Distractie placuta, o vara minunata si mult spor in tot ceea ce-ti propui !

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima dată fotografia mi s-a părut dubioasă, abia mai târziu m-am prins că ești într-o tabără Cangurul. =))
    Distracție plăcută și felicitări!

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!