17 august 2013

Storyteller

Ce frumos suna cuvantul asta. Si ce chestie draguta inseamna cuvantul asta. Mda, dupa cum v-ati prins, storyteller are un nou fan, care a schimbat tot designul blogului intr-o revelatie de moment.
 Scuzati toate galaxiile & co, ma pasioneaza momentan. Trece repede. Dar sunt asa sexyyyyy, nu m-am putut abtine sa nu le pun peste tot XD. Si header-ul, parca sa spun ca ma reprezinta mult mai bine decat un "Lumea lui Chucky" trantit acolo. Pai lumea mea, lumea mea, dar ce-i cu mine de fapt?
Am bagat un cupcake acolo la deruta, nu-s o briosa de fapt.
Acestea fiind zise, enjoy the new design... si citatul ala genial pe care l-am gasit dintr-o prostie acum cateva zile, ala din dreapta. Il pun si aici, e prea draguuut si adevarat. Pe fundal cu stelute si galaxii, normal.



5 comentarii:

  1. Cat e de draguuuut <3 Mi-e drag rau de el ;;) N-am uitat de carte, sper ca intr-o saptamana sa ti-o trimit. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place :D Nu-i bai, nu stau in loc de ea acum :))

      Ștergere
  2. Nu, Chucky, nu esti o briosa, tu esti o briosica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce schimbare radicală! Îmi place la nebunie noul aspect, mai ales bannerul. Denumirea mi se pare foarte inspirată. ^^

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!