27 august 2013

Simturi

Auz, vaz, gust, miros, pipait... toate cele. Uneori mi se intampla sa ma uit la ceva si brusc sa ma intreb cum de pot vedea respectivul lucru, cum de are acea forma, acele culori... apoi ajung sa-mi pun semne de intrebare legate de existenta, de cum functioneaza creierul uman, etc etc etc. Si, la sfarsit, constienta fiind de faptul ca nu pot raspunde atator intrebari, ma multumesc prin a aprecia tot ce ma inconjoara.
Am sa sar peste vaz pentru ca e evident ca-mi plac jocurile de culori si nu are rost sa insir toaaate culorile, toate formele si toate iluziile optice pe care le stie deja toata lumea. Sar si peste gust, pentru ca sunt atatea lucruri comestibile care imi plac incat mi-ar lua ceva timp sa mi le amintesc, d-apoi sa le scriu.
~ Imi place mirosul...
... ierbii taiate
... fanului proaspat cosit
... ploii, mai ales cand e amestecata cu putin praf
... mierii
... padurii
... cafelei fierbinti
... cartilor vechi
... fumului de la un foc facut din ceva natural; presupun ca nimanui nu-i place mirosul de cauciuc ars & co
... florilor, mai ales al ghioceilor
... marii; apa sarata are izul ala specific
... acetonei
... fructelor, in special al ananasului pe care, culmea, nu-mi place sa-l mananc
Imi place cum uneori sa intampla sa simt un miros care imi aduce aminte de o persoana sau de un loc si, implicit, de toate amintirile legate de respectivul om/respectiva locatie.

~ Imi place sa aud...
... muzica rock si clasica, orice subcategorie... nu ma dau in vant dupa urlete non stop totusi, alea sunt mai mult sacaitoare decat placute
... greieri
... scartaitul leaganelor si al usilor
... sunetul tocurilor pe asfalt
... bile aruncate pe parchet
... doze de cola deschizandu-se

~ Imi place sa pipai (oi, cum suna asta)...
... nisipul
... matasea
... plusul
... scoarta de copac
... apa; sa-mi trec mainile prin ea cu viteza, ma rog
... orice altceva... aproape, intelegeti voi
Aici am eu o ciudatenie a mea, nu ma simt bine daca nu plimb ceva printre degete sau pe buze non stop. Rod creioane, ma joc cu tot felul de hartii si radiere prin ora, orice numai sa nu stau pur si simplu cu mainile pe banca holbandu-ma la profi.



2 comentarii:

  1. Esti singura acasa. Auzi o bila rostogolidu-se pe parchet. Tu nu ai parchet.(Sa presupunem, totusi. N-am de unde sa stiu daca ai parchet sau nu. Ma rog, ai prins ideea.)

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!