12 august 2013

Perseide

*Tabara a fost prea awesome ca sa o descriu in cuvinte, atelierele au fost smechere, locatia a fost ok, lumea a fost epica, toate cele. Chiar daca motiunea a fost gresita de la un capat la altul :))

Am vazut o gramada de perseide in noaptea de 6 spre 7 august in tabara, dintre care una a fost chiar impresionanta - probabil cea mai frumoasa chestie pe care am vazut-o in ultima vreme - si a durat mult mai mult decat celelalte. Si in noaptea aceea nici macar n-au fost multe!
In seara asta, pana la ora 23:45, pe cer se pot vedea pana la 100 perseide/ora, acesta fiind numarul maxim pe anul acesta. Eu una am zis ca imi pun un scaun la geam si ma holbez pana mai vad cel putin una draguta ca cea din tabara... e un spectacol care merita. Cand am vazut-o am avut unul din putinele momente din viata in care, auzind muzica de la party-ul din tabara, m-am bucurat totusi ca nu-s acolo si ca sunt pe mijlocul campului, pe frig, in pustietatea aia usor creepy, holbandu-ma la cel mai senin cer din viata mea.

Post scurt, doar voiam sa va anunt ca nu trebuie sa ratati fenomenul.


3 comentarii:

  1. Bine ai revenit și mulțumim pentru anunț! Din păcate, la mine e înnorat. :( Poate mai am o șansă mâine. :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome back, Chuckilina. Here, take this potato. *Gives you potato*

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!