19 august 2013

Daca ai mai avea o saptamana de trait...

Ce ai face daca ai mai avea o saptamana de trait?

Problema asta s-a pus in tabara si m-a facut sa ma gandesc serios la ce as face eu stiind ca mai am doar o saptamana de viata. Probabil ca nu voi trai vreodata momentul in care sa mi se spuna verde in fata ca-n sapte zile imi iau adio, dar totusi, e un subiect interesant.
Acum, ar exista doua posibile raspunsuri la intrebarea asta.
Primul ar fi cazul in care brusc am resurse materiale infinite si ceva viteza de deplasare, ca sa pot colinda lumea. In acest caz, mi-as scoate frumusel caietul cu lucruri de facut inainte sa mor - dap, am asa ceva, lista creste ingrijorator de mult - si as incepe sa biez diverse.
In primul rand, mi-as aduna toate franturile de texte cat de cat artistice si le-as publica intr-o cartulie. N-as edita nimic, le-as aduna pur si simplu. Pe langa asta, as scrie ideile principale pentru noua varianta la prima mea poveste, cea de care nu ma invrednicesc sa ma reapuc, si as gasi pe cinva care s-o scrie in locul meu. Mi-ar lua cam jumatate de zi sa adun fisierele din computer si sa le arunc pe un stick pe masa unui editor. Cealalta jumatate a zilei mi-as petrece-o suspinand intr-un salon de tatuaje, in timp ce-mi imprim in piele cateva modele pe care le vreau demult.
A doua zi as pierde-o la Disneyland. 'Nuff said.
A treia zi as dedica-o unor activitati mai speciale pentru mine. As sari cu parasuta, as face bungee-jumping, as patina... orice imi e mai la indemana atunci. De fapt, cred ca as face asta mai prin penultima zi, ca sa nu ma aleg cu o febra musculara care sa faca imposibila activitatea in urmatoarele zile.
In a patra si a cincea zi m-as plimba: Paris, America, Mama Rusie, pe oriunde as avea chef in momentul ala. Si as face poze, muuulte poze, nu ca as mai avea prilejul sa-mi amintesc acele plimbari. Probabil m-as imprieteni si cu ceva strainezi, carora bineinteles ca nu le-as spune ca mai am cateva zile de trait ca sa le omor toata pofta de aventura. Nu, as trai momentul de parca as mai avea inca 100 de ani in fata.
In a sasea zi mi-as aduna familia si prietenii la sfat, sa depanam amintiri, sa radem si sa plangem in acelasi timp... m-as asigura ca nu ramane nimeni suparat pe mine, as repara tot ce-as putea in relatiile cu anumiti oameni, le-as spune cat de mult tin la ei si as manca tooone de dulciuri si chestii nesantoase la ceva foc de tabara organizat in fata blocului. Si as mai aprinde si lampioane, mi se par foarte dragute, mai ales ca vad cateva pe cer in fiecare noapte.
In ultima zi as astepta pur si simplu, uitandu-ma la miile de poze facute in ultimii ani, amintindu-mi fiecare eveniment in urma caruia a rezultat fiecare poza... Apoi as scoate gramajoara de mici obiecte inutile adunate din peripetiile avute de-a lungul anilor si le-as cantari in palma, razand probabil de ele. Dupa care mi-as pune o floare in gura, mainile pe piept si as staaa, fiind pe moarte si moartea tipandu-mi sa ma dau jos de pe ea.
Al doilea caz ar fi cel plauzibil, in care as boli prea tare ca sa ies din spital, caz in care m-as rezuma la a-mi plange putin de mila, a ma uita la poze, a citi diverse prostioare care au o insemnatate deosebita pentru mine si a chema cativa oameni ca sa am o mica discutie cu ei. Discutie in care mi-as spune parerea sincera despre fiecare in parte, ca tot am tinut-o in mine ani intregi. As recunoaste fara ocolisuri pe cine iubesc, pe cine n-am suportat niciodata, cine mi-a fost tragic de indiferent... ce-ar putea sa-mi faca? Sa ma omoare mai devreme cu cateva zile?

Acestea fiind zise, am si eu o mica idee si mi-ar placea tare mult daca ar functiona. Cine vrea poate raspunde intr-o postare la intrebarea "Ce ai face daca ai mai avea o saptamana de trait?", lasand linkul mai jos. Sunt curioasa de raspunsurile voastre si cred ca si voi ati vrea sa aflati ce parere in legatura cu subiectul asta au alti bloggeri.

1. Chucky
2. Googga

4 comentarii:

  1. Hmm, bună întrebare. M-ai luat prin surprindere, eu una chiar nu știu ce aș face. Probabil pe primul loc ar fi relațiile cu ceilalți. Aș vrea să îmi cer scuze de la cei cărora le-am greșit și să-i vizitez pe cei pe care nu i-am mai văzut de mult. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu un timp asa de scurt si atat de multe de facut e bine macar ca ai sti ce sa pui pe primul plan :D

      Ștergere
  2. Chuck, esti o epicitate. Apropo, stiu ca asta va suna total insensibil, dar daca o sa ajungi vreodata in situatia de a sti ca mai ai o saptamana de trait, sa te gandesti si la mine si sa-mi zici daca Lizzie moare pana la urma.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!