13 iunie 2013

Tutorial - Cum sa suprapuneti doua imagini pentru a obtine... diverse efecte

V-am zis ca ma apuc de tutoriale si, cum am vazut zilele trecute o poza draguta, am zis sa incerc si eu. Cateva observatii:
- Am lucrat in Photoshop 7, deci daca aveti alta versiune a programului unele unelte ar putea arata diferit si unele comenzi ar putea avea alt nume. Oricum seamana intre ele. Puteti folosi si Pixlr, are o interfata asemanatoare.
- Nu detin drepturi de autor asupra imaginilor folosite, mai putin a primului ochi care e al meu si-mi apartine din toate punctele de vedere.
- Ce a iesit in final nu e prea stralucit, dar se scuza, daca va straduiti puteti obtine efecte muuult mai reusite decat al meu. Depinde mult si de stock images si timp.
Siii pentru ca Bloggerul e blogger si e tampit cand vrea, n-o sa vedeti imaginea la dimensiunea la care trebuie, deci daca voi chiar vreti sa incercati ce am facut eu pe aici, Click Here si zoom la greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!