23 iunie 2013

Lucruri ciudate achizitionate de pe eBay

Vorbeam ieri cu un amic si mi-a adus la cunostinta faptul ca un om si-a vandut viata pe eBay, oferind cumparatorului casa, masina, jobul, numele, hainele, tot tot tot si... plecand. Nimeni nu stie unde. Oricum, auzind asta m-am gandit ca probabil multe alte lucruri pot fi vandute pe net, din moment ce lumea a devenit atat de ciudata. Uitati ce am gasit:

~ 4 tipi s-au vandut pentru un weekend plin de distractie, bere si snacksuri pentru extraordinara suma de 1300 $. Cine i-a cumparat... asta n-o mai stiu si nu garantez ca vreau sa aflu de ce si ce au facut ei in weekendul ala.

~ Cineva a vandut sensul vietii - pe asta tot de la amicul am aflat-o - pentru o suma de... brace yourselves... 3.26 $. O avere pentru sensul vietii de care, again, nu stiu ce s-a ales in final. Desi avand in vedere suma exorbitanta presupun ca noul proprietar a fost foooarte fericit cu achizitia, chiar daca a fost complet inutila. Macar s-a putut lauda in cercul de prieteni: "Fratilor, mi-am cumparat sensul vietii acum cateva zile. Sunt tare sau ce?"

~ Un om a gasit o zana moarta si a vandut-o pentru 300 $. De ce ar cumpara cineva o zana moarta si, mai ales, de unde stiau ca e o zana? Pai nu stiau, dar probabil doreau un cadou special pentru copii. Si ce sa le ia? Un schelet de ceva ce ar putea fi o zana! Yaaay!

~ Bridgeville, California, a fost vandut de vreo 3 ori pana acum. Mi-e mila de bietii locuitori, probabil ca nici nu apuca sa se acomodeze cu noul proprietar si sunt vanduti iar. Ma intreb care sunt procedurile pentru a cumpara un oras. De pe eBay. Si cu ce drept poti vinde fuckin orasul plin de oameni unui strain random.

~ Un pahar pentru shot-uri cu poza celor de la Nickelback pe el. Din nou, de ce ar cumpara cineva asta? Nu are logica. Daca vrei sa bei, eu spun ca nu o faci pentru pahar, ci pentru bautura. Desi fiecare are motivatiile lui si, dupa un fum din cine stie ce dubiosenie, poate ca cei de la Nickelback - care canta ok, n-am nimic cu ei, doamne fereste - incep sa sopteasca secrete esentiale ale vietii din poza de pe pahar. Ca-n picturile de la Hogwarts.

~ Invizibilitate. Da, ati citit bine. Cineva s-a gandit sa vanda invizibilitate pe eBay. Daca a avut succes sau nu, asta n-o stie decat figura stranie din intuneric care se bucura de noua achizitie.

Voi ati mai auzit de chestii traznite achizitionate de pe net? Care ar fi?

6 comentarii:

  1. Aia cu sensu' vietii e baza :))
    Eu as fi cerut 4$ intregi, 4, sa-l saracesc pe curios!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh. Atât timp cât vor exista puști răsfățați cu prea mulți bani, noi trebuie să fim inventivi și să le golim portofelul. Pentru binele societății. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Omul are un apetit aparte pentru comert si castigul nemuncit. Deci sa vindem orice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De vandut vindem, problema e cu cei care chiar cumpara asa ceva.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!