9 iunie 2013

Lista de vara - Partea a II-a

*Stiu sigur ca am facut o chestie din asta si anul trecut, dar n-o gasesc. Nevermind.*
Am decis sa incerc sa fac si eu un design pentru blog si puteti vedea singuri ce a iesit. Am folosit resurse de la Summertime Designs, din moment ce are kituri gratuite atata timp cat nu sunt folosite in scopuri comerciale. Design-ul nu e finalizat si nu cred ca-l termin in viitorul apropiat, fiindca se apropie examenele nationale si va trebui sa o las mai usor cu netul.
Asa, revenind la ale noastre, am de gand sa fac o lista cu ce mi-am propus pentru vara asta si, pe 1 Septembrie, sa vad ce am reusit si ce nu.

De facut in vara asta
- vreau sa termin cu media 10 (asta nu se prea poate schimba acum, dar cine stie ce eveniment neasteptat apare)
- vreau sa iau note... onorabile la Evaluarea Nationala si sa intru in clasa in care mi-am propus sa ajung
- vreau sa obtin ceva la Stiinte pentru Juniori, nu conteaza ce :))
- vreau ca in urma a ceea ce voi face - cu Panchy alaturi - in tabara din vara asta, la anul toti cangurii sa ne stie drept "Fetele din *insereaza judetul aici" (Cine stie aventurile lui MM isi explica mai usor asta. In mare, omul a facut ce-o fi facut intr-o noapte la un concurs si a doua zi toti, dar TOTI, ii stiau numele)
- vreau sa petrec cat mai mult timp cu amicii, mai ales cu cei din generala, fiindca daca incepe liceul n-o sa ne mai vedem mai deloc, fiind impartiti in doispe' locuri
- vreau sa invat sa joc LoL like a pro
- vreau sa termin de citit "Cantec de gheata si foc", eventual si alte carti daca apuc
- vreau sa fiu nebuna, sa fiu eu cea usor sarita de pe fix pe care n-o cunosc prea multi
- vreau sa-mi fac cel putin 5 prieteni noi, la SPJ, in tabara, nu-mi prea pasa unde
- vreau sa ma indragosteeesc, sa uit de *ahem* toti aia si sa ma port ca un copil mic si adorabil, dar asta incepand cu luna august because of reasons
- vreau sa ma mai gasesc cu trupa de soc formata in aprilie si sa reunesc trupa de soc de anul trecut de la Praga (a doua misiune va fi usoara)
- vreau sa fac poze tampite cu mine/chestii ciudate/chestii ododosibile/orice
- vreau sa ma ocup de blog cum trebuie, sa scriu recenzii si tot ce-mi mai trece prin cap
- vreau sa scriu, vreau asta mult de tot... 20 de capitole sa fie, indiferent de poveste
- vreau sa invat sa cant la chitara, nimic deosebit, doar o zdranganeala buna pentru focurile de tabara si excursiile de cateva zile
- ca tot veni vorba de excursii, vreau sa-mi mearga frumos planurile in excursia de peste cateva saptamani
- Vreau sa am o vara epica, ce mai! Asta vreau mereu.


4 comentarii:

  1. Vei avea o vara plina, eu iti urez succes, ia-le pe rand si le vei indeplini pe toate. Dar cu calm, fara agitatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc >:D< Mai greu cu calmul la mine, sunt o fire foarte agitata in general.

      Ștergere
  2. Mult succes în a îndeplini tot ce ți-ai propus! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!