20 iunie 2013

Excursie

Mda, probabil ca sunt unul din oamenii care posteaza pe blog si cand trec strada, dar asta e. Excursia de ieri a fost epica.
Am vizitat IFA. Da, n-am de gand sa utilizez noua denumire, fiindca e lunga si nu sunt sigura ca am retinut-o bine oricum. As putea abera in mii de cuvinte ce am vazut pe acolo si ce am inteles, dar n-o voi face din simplul motiv ca nu stiu daca am voie sa dau din casa chestii de genul asta.
Dupa vizita extraordinara in care n-am vazut debaralele alora - cum ne asteptam -, ci tot felul de minunatii, am mers la mall, pentru ca ce excursie e aia fara mall? Sarcasm sau nu, va las sa ghiciti. Acolo ne-am indopat cu mancare nesanatoasa - clasic - si am vazut un film epic. Cu numele Epic, of course. Am fost 5 oameni in toata sala, ca ceilalti s-au dus la Man of Steel si cine stie ce alte minunatii. Apoi ne-am holbat la patinatori pitici timp de jumatate de ora, pana s-au terminat si celelalte filme.
Si, cum partea cea mai tare a unei excursii e drumul, trebuie sa spun cate ceva si despre el. Initial am stat si am stat si am stat si am vorbit, apoi am impuns o tipa in cap sa se mute ca sa stam pe aproape de Panchy si Guga, apoi am mers in spate si am jucat Mafia. La intoarcere am jucat urmatoarea carte - nu poti sta in autocar cu mine si sa nu joci asta macar cateva minute - si, naiba stie cum, la fiecare provocare ce impunea miscarea prin autocar(adica mersul la persoane random cu cereri de genul "Zi un banc" sau cu laude extraordinare, cum ar fi "Esti idolul meu in viata"), a picat numai cartea mea. Am un noroc chior la chestiile astea, zau. Ma rog, un tip a trebuit sa-si pupe nasul, altii au tipat chestii, iar Panchy a trebuit sa aplaude de fiecare data cand a auzit 3D. Tot drumul. Bineinteles ca a aplaudat non stop, pentru ca suntem niste fiinte atat de dragute. In a doua parte a drumului de intoarcere am stat in brate la Guga like a lady, cu picioarele pe canapeaua umana aka doi tipi.
Ceilalti elevi au fost ok, ne-am inteles bine, am ras, ne-am jucat, ne-am luat de cei doi pitici ai intunericului... De fapt, m-am simtit atat de bine incat vreau si mai mult sa merg la liceu si sa stau in aceeasi cladire cu unii din oamenii de ieri. UNII, pentru ca altii pleaca spre capitala minunatei noastre tari *ahem*.

In other news, mamaia e strabunica. NU datorita mie, chill. Datorita varului meu. Ma rog, datorita sotiei varului meu, la ce va gandeati? Am terminat prima carte din seria Cantec de gheata si foc si ma apuc si de celelalte dupa marea evaluare care, btw, e gataaa de acum intr-o saptamana. Can't wait.
Voi ce ati mai facut?

10.000 vizitatori... thank you guys, you're awesome

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!