1 iunie 2013

Cand esti blogger...

* La multi ani tuturor de 1 Iunie mai intai de toate! *

Te gandesti la ce ai putea posta

... si realizezi cat de mult se leaga postarea de viata ta

Decizi sa gasesti noi bloguri pentru blogroll

... si gasesti bloguri mai putin populare

... dar si unele care fac blogul tau sa arate a fail total

Nu mai ai idei de postari

... dar brusc apare o idee

... si cineva posteaza ceva aproape la fel cu o secunda inaintea ta

Ai comentarii noi

... si noi followeri

... si exact cand sa creezi o postare epica pentru a aduna si mai multi, calculatorul se inchide si nimic nu se salveaza

... deci pleci sa mananci Nutella


8 comentarii:

  1. No, bine! Postarea asta mi-o facut seara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine punctat. De curiozitate, când anume te-ai gandit la o postare si apoi altcienava a postat exact acelasi lucru? Sunt curioasa ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mai multe ori, dar stiu ca intr-o perioada m-a frustrat rau chestia asta si mi-a ramas in cap :))

      Ștergere
  3. Fain articol! Ai punctat foarte bine ce înseamnă să fii blogger! =))
    "si cineva posteaza ceva aproape la fel cu o secunda inaintea ta" - best!! Bine, nu chiar o secundă, dar mi s-a întâmplat de multe ori să îmi vină idei pentru postări și cineva să le posteze cu câteva ore/zile înainte, și să trebuiască să renunț ca să nu par copiatoare. Sper că blogul meu nu e printre cele care îți fac blogroll-ul să arate a fail total. =))
    La mulți ani și o seară faină îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, o seara frumoasa si tie >:D<

      Ștergere
  4. Genial. :)) Nu cred că mi-ar fi trecut vreodată prin cap aşa ceva, dar e bine că te-ai gândit tu să faci un asemenea post, în care să vorbeşti despre ,,viaţa'' unui blogger. Şi ai ales foarte bine gif-urile. xD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am cautat prin tot pc-ul :)) Ma bucur ca ti-a placut ideea ;;)

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!