30 iunie 2013

Cand dai examenele...

Tot anul esti


Cu o saptamana inainte de examen te prinzi ce se intampla


Si incerci sa recuperezi...

... dar esuezi lamentabil

In ziua primului examen esti


Iar dupa ce termini, iesi din scoala

Te intorci pentru al doilea examen...

... si vezi subiectele

Dar nu te lasi batut

Cateva zile trebuie sa astepti rezultatele...

... si vine momentul in care mergi sa vezi daca s-au afisat

Te prezinti in curtea scolii...

... si realizezi ca rezultatele n-au aparut inca

Apoi, dupa cateva ore, cineva apare cu foi

Te cauti pe lista cu disperare...

... si descoperi ce note ai luat

Cei care au luat note mari sunt in interior ceva de genul

Iar in exterior...

Iar cei cu note mai mici ii privesc...

... si se gandesc ce sa le faca

Dupa muuult timp, se afiseaza repartizarile pe licee...

Si unii realizeaza ca au intrat unde voiau

Iar altii nu.

Dar macar toti au scapat de gramatica si geometrie in spatiu 4 ever

Si a venit vacanta!

* Megapostare cu GIFuri, yaaay! Simteam nevoia sa mai fac o de-asta, mai ales ca am strans toate GIFurile din computer si am vreo 1600 si ceva*
A venit vacanta, gata cu examenele - 9.9 la romana si 10 la mate, daca exista persoane interesate -, relaxare totala. Cei de a opta, ce ati facut?

9 comentarii:

  1. Ce-mi mai plac megapostarile cu gif-uri, mai ales ca tu le alegi al naibii de bine ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru note.
    Îmi place postarea cu gif-uri, mi-a făcut ziua mai frumoasă, chiar dacă afară plouă de rupe şi e frig.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca te-am inveselit >:D<

      Ștergere
  3. Tu! Felicitări pentru note, ești tare! :) Nu-s a 8-a, deci, nu note, la anu' am bacul, atunci să vezi :)) Foarte tare postarea cu gif-uri :)) Și eu am o manie de a salva toate imaginile mișcătoare în pc până la liberare, chiar dacă nu le folosesc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu! Multumesc :* Bafta la anul cu bacul, stiu ca e o nebunie totala in preajma testarilor alora.
      Nici eu nu le folosesc pentru ca nu prea stiu cu ce sunt, dar m-am apucat sa le dau nume. Tuturor :))

      Ștergere
  4. Doamne, cat am ras! =)) Eu am luat 9.9 la mate si 9.85 la romana. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar te-am amuzat :)) Felicitari si tie!

      Ștergere
    2. Ma bucur ca te-am amuzat :)) Felicitari si tie >:D<

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!