7 iunie 2013

5 site-uri pe care imi place sa pierd vremea

Blogger
Era evident, nu? De un an si ceva am (re)descoperit placerea de a scrie pe un blog. Fara un scop anume, doar ca sa ma descarc si sa-mi spun parerile despre tot ceea ce vreau. In opinia mea, un blog e un spatiu personal unde oamenii pot pune ce vor: poze, tutoriale, povestiri din viata lor, citate, recenzii si multe altele. Fiecare posteaza ce vrea, unii combina domeniile de mai sus, altii se concentreaza pe un singur domeniu, preferand sa aiba un blog separat pentru fiecare pasiune pe care o au. Libertate totala.
Platforma Blogger este usor de utilizat, are multe optiuni de editare pentru design si text si este extrem de populara in randul bloggerilor din intreaga lume, fiind un produs reusit al celor de la Google.
Contul meu principal Blogger e cel pe care-l folosesc pentru a scrie acest blog. Am mai avut cateva incercari nu foarte reusite de a crea un blog, incercari la care am cam renuntat din tot felul de motive. Oricum, niciunul din blogurile mele initiale nu erau despre mine si postam pe ele lucruri din clasa - blogul clasei, unicul, care a fost plagiat in nenumarate randuri de dusmani -> asta suna asaaa manelist -, lucruri despre Nini (am iubit serialul ala, ce vreti?), etc.


Tumblr
Iubirea mea de-o viata. Aceasta platforma permite crearea de microbloguri pe care utilizatorii pot posta melodii/videouri/fotografii, dar si texte(in general scurte). Evolutia unui om ce are un blog pe Tumblr e simpla si mereu aceeasi:
Eu cand mi-am facut cont pe Tumblr: O sa postez numai lucruri originale, voi crea poze cu citate si alte texte si chichite inspirationale. Voi aduna muuulti followeri si voi avea un blog de succes.
Eu acum: Meh. *reblog reblog reblog*
Reblogul e optiunea de baza a Tumblr-ului, care permite postarea pe blogul personal a unor imagini/videoclipuri/whatever puse initial pe site de altcineva. Alte optiuni sunt Follow(permite urmarirea unui blog, toate postarile din el aparand pe Dashboard) si Inimioara(da, asa ii zic, si e o optiune care te ajuta sa marchezi postarile care iti plac). La fel ca Blogger-ul, Tumblr are si optiunea Queue, care iti posteaza fotografiile si textele intr-un moment ales de tine din viitor.
Pe Tumblr am inceput cu poze facute de mine, care bineinteles ca erau destul de nereusite. Am continuat prin a da reblog la orice postare cu text inspirational care-mi placea, apoi am trecut prin faza in care postam dragalasenii si am sfarsit prin a da reblog la poze cu... orice imi sare in ochi: actori, momente din filme, chestii din fandomuri(cine stie cunoaste, e imposibil sa te alaturi Tumblr-ului si sa nu devii membru al unui fandom).
Blogul meu Tumblr


We Heart It
Tumblr reloaded, cu micute diferente. Site-ul asta arata mai girlish, canalizandu-se pe culorile alb si roz. Are un design mai lejer si se incarca mai usor decat Tumblr(asta pentru ca, pe Tumblr, pe dashboard apar sute si sute si sute de gifuri daca urmaresti 450 de bloguri... cam ca mine). Fiecare membru are contul lui si galeria cu poze, nu un blog cu url separat. O optiune noua, spre deosebire de Tumblr, este aceea care permite organizarea pozelor intr-un fel de albume. Totodata, daca "heartuiesti" o imagine(nu se accepta videoclipuri sau texte), aceasta iti apare automat in galerie. Nu poti posta nicio poza din calculatorul tau, pentru ca site-ul e creat cu scopul de a impartasi cu ceilalti imaginile pe care le gasesti... pe alte site-uri. In acest scop trebuie sa-ti instalezi un butonas dragut si roz in forma de inimioara, care descopera pozele de pe site-urile pe care intrii si te lasa sa le postezi pe We Heart It, in cazul in care vrei, desigur.
Contul meu We Heart It


Youtube
Aaa... pe asta il stie toata lumea, nu cred ca e cazul sa va amintesc ca aici se afla cam toate videoclipurile posibile si imposibile si, daca vrei sa vezi un experiment/un animal adorabil/ un vlogger/orice altceva, n-ai decat sa cauti si gataaa. Iti poti face un cont - avandu-l la baza tot pe cel de la Google, ca si Blogger-ul - unde sa postezi videoclipuri sau sa le salvezi pe cele de pe site care ti se par deosebite. Locul asta e bun cand vreau sa ascult muzica, sa ma amuz, sa ma uit la Dan Howell... sa pierd vremea in general. E deja cat se poate de cunoscut si cam orice om cu internet a intrat macar o data pe Youtube, deci n-are rost sa mai dam detalii despre el.


Wattpad
Pentru ultimul site oscilam intre Facebook si Travian, dar mi-am amintit de Watt.
Wattpad e una din cele mai cunoscute comunitati ale scriitorilor amatori din intreaga lume. Aici iti poti posta toate povestile, fie ele de un capitol sau de 100, poti posta si poezii si poti citi creatiile altora. Exista cazuri de scriitori care s-au facut cunoscuti cu ajutorul Wattpad-ului, popularitatea povestilor lor de pe acest site ajungand la urechile vanatorilor de noi talente de la editurile din lume. Nu stiu daca vreun Wattpadist roman a reusit sa publice ceva cu ajutorul site-ului astuia, dar nici nu m-am informat, ce-i drept. Poate o sa fiu eu prima :)) - Just Kidding
Comunitatea Wattpadistilor romani e in crestere si devine din ce in ce mai prietenoasa. Bineinteles ca exista si multe tinere fete incarcate de fantezii cu One Direction care infesteaza site-ul cu fan-ficuri in care se casatoresc cu cei cinci crai de la rasarit (da, cu toti odata!) sau, si mai si, cu Sir Justin Bieber in persoana. Dar na, fiecare padure are uscaturile ei.
Al meu Wattpad pe care n-am mai updatat povestile de 100 de ani

5 comentarii:

  1. Cam așa. Și eu pierd vremea în special pe Blogger, Tumblr și Youtube, iar pe We Heart It intenționez să-mi fac cont... și poate și pe Wattpad, atunci când voi avea ceva inspirație pentru scris. :D

    O nominalizare aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ma vedeai cautandu-ti contul de Tumblr pe blog mureai de ras, crede-ma :)) Nu l-am gasit, totusi :-?
      Te-am nominalizat si eu aici: http://chucky-world.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html, dar presupun ca a fost o problema cu comentariile. La cum se comporta computerul meu nu e de mirare.

      Ștergere
    2. Ups! Îmi pare rău că te-am chinuit. L-am pus la Contact, dar dacă tot veni vorba o să-l pun și în bară. Ți-am dat eu follow. :))
      Acum am găsit comentariul tău. Ajunsese în Spam. Nici eu nu am fost atentă și nu am observat postarea. :(

      Ștergere
    3. Ahh, am uitat să menționez, îmi place la nebunie noul aspect. :D

      Ștergere
    4. E un aspect intermediar, incerc sa adun mai multe si sa mai jonglez cu ele :)) Gata, ti-am gasit Tumblr-ul si ti-am dat si eu follow :D

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!