31 mai 2013

Versatile Blogger Award


Merci Leontina pentru nominalizare <3




Regulile sunt:
1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.


7 lucruri despre mine ~ Asta ar trebui sa fie destul de usor... cred.

1) Sunt impiedicata. Am obiceiul sa pic pur si simplu si sa ma impiedic de aer si, culmea, cand sunt pe tocuri am mai multa stabilitate.
2) Sunt putin complexata de inaltimea mea, pentru ca sunt piticuta si de vreo doi ani stagnez. Totusi, toata chestia cu inaltimea are si avantaje uneori, fiindca multa lume imi zice ca sunt imbratisabila :")
3) In timpul liber am 4 mari ocupatii: blogging, scris, citit si desenat, fiecare dupa dispozitia pe care o am in momentul respectiv. Prima predomina, pentru ca indiferent de starea mea, pot sa ma bucur/vait/whatever intr-o postare.
4) Am schimbari bruste de atitudine si de multe ori ajung sa ma intreb de ce imi plac anumite lucruri si de ce nu-mi plac altele. De obicei nu reusesc sa gasesc un raspuns si ma bosumflez, dar imi trece repede (e mai usor decat sa-mi schimb gusturile de cateva ori pe saptamana).
5) Nu prea tin cont de parerea oamenilor despre mine. Daca simt nevoia sa tip in mijlocul unei multimi, tip. Daca ma bufneste rasul intr-o atmosfera serioasa, rad. Oamenilor le e greu sa se obisnuiasca cu mine uneori, deci cercul meu de prieteni e format, in marea lui majoritate, de nebuni ca mine.
6) Nu ma omor dupa locurile zgomotoase, desi uneori imi plac si acelea. Prefer totusi o plimbare linistita decat o escapada in club, pe unde umbla prea multi ciudati (si nu ciudati in sensul uman, ci ciudati in sensul "Uite-l si pe ala, hai sa trecem strada ca sa nu ne intalnim cu el"). Asta nu se aplica si la oameni. Unii oameni zgomotosi sunt chiar ok, pentru ca fiind obisnuita cu avalansa lor de energie, mi-e greu sa mi-i inchipui linistiti.
7) Vreau la liceu. O sa gasiti asta de vreo 100 de ori pe aici, dar e adevarul si nu ma pot abtine. Pe de o parte stiu ca imi va fi dor de toti cei din clasa, pentru ca ne stim de atata timp incat suntem ca o mare familie, dar pe de alta parte de-abia astept sa stau mai aproape de toate noile mele cunostinte si sa am profesori noi. E un nou inceput de la un capat la altul, plus ca ieri oamenii din liceul ala se perindau pe holuri in tricouri cu meme-uri fara nicio treaba, ceea ce e un indiciu ca activitatile desfasurate pe acolo sunt epice.




Acum nominalizarile mele:

http://dudus-uita-sa-viseze.blogspot.com/
http://mybookbasket.blogspot.com/
http://walking-on-letters.blogspot.com/
http://bishtrulz.blogspot.com/
http://some-books-are-to-be-tasted.blogspot.com/
http://tftcl.blogspot.com/
http://mich-vs-world.blogspot.com/

Mai putine aici, deoarece calculatorul meu este cum il stiti, deci nu am putut lasa comentarii pentru anumite bloguri fiindca imi cereau codul ala care mie nu-mi apare. Oricum, toate blogurile din blogroll merita nominalizarea si pot prelua aceasta leapsa!


2 comentarii:

  1. Cum să vrei la liceu? :O
    Eu una vreau înapoi în gimnaziu. ~_~
    Mă rog, liceul e o perioadă chiar faină, dar se termină repede și te aduce cu un pas mai aproape de enervanta de facultate și de viața reală. *sigh*

    Mulțumesc pentru nominalizare! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca o parte din mine inca vrea sa ramana in gimnaziu, dar cea mai mare parte tinde catre liceu ;;)
      N-ai pentru ce, o meriti din plin <3

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!