10 mai 2013

Finala "Romanii au Talent"


Hai sa o facem si pe asta. In seara asta pe ProTv e finala de la Romanii au Talent, unde vom afla cine e cel mai talentat roman al tarii pe sezonul asta.
Ok, Bartos canta live. Let's scream. "Am un aer sexy" - da, da ai. Genial om, genial va spun.
Pe seara asta eu am 4 favoriti: ventrilocul, tipul care deseneaza cu sclipici, dresorul si magicianul. Unul din ei trebuie si va castiga. Ramane de vazut care.
Nu stiu sigur daca apuc sa ma uit pana la sfarsit, dar am sa incerc, fiindca in finala sunt cei mai cei, cei ce merita vazuti. Si nu vreau sa ratez reactiile juriului la diversele numere. Fata lui Mihai cand e socat e priceless, rasul lui Andi la fel. Andra e mai de decor si ca sa fie cineva sa laude si sa cante peste concurenti, dar trecem peste.
Cei 15 finalisti sunt aici cu nume si poze - sexy oameni -:


Voi va uitati? Aveti vreun favorit si, daca da, care e acesta?


4 comentarii:

  1. Daaa, ne uitam , ne uitam, cum sa nu? :))
    Favoritul meu e Mirecea Palamari daaar imi place si trupa Who Gon Stop Us, magicianul, ventrilocul, iar cateii lu` Bruno sunt asa duuuulci :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti cei care au ajuns in finala sunt speciali :X

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Cateii au fost dulci, dar numarul in sine putea fi mai bun... cred.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!