22 mai 2013

Fenomene stranii in clasa

Azi o fost - m-am dat pe moldoveneste, long story - o zi taaare ciudata la scoala. Mai intai ca Blq, crezand pentru vreo ora ca nu mai e de servici pe scoala, o venit in clasa si o desenat pe spatele scaunul pentagrama aia din Supernatural. Chestie inocenta, ca doar cine crede in paranormal & co.?
Dar apoi...
~ Recitam incantatia clasica de exorcizare a la Supernatural si fix in acel moment diriga a intrat in clasa(that's actually funny but...)
~ Afara era urat, dar nu batea vantul. Cand, deodata, printr-o singura fereastra deschisa - din 6 - a intrat vijelia. Carti, caiete, pixuri, parul colegelor, totul zbura ca si cum daduse uraganul peste noi. Noroc ca s-a trezit un coleg si a infruntat cu vitejie vantul ca sa inchida geamul, ca in clasa era dezastru deja.
~ Stateam eu la catedra si ii aratam unei doamne profesoare niste subiecte cand, pe loc si dintr-o data, un glob din ala mare de sticla care acoperea un bec a cazut si s-a facut tandari. Din senin! Plus ca, la nici cinci secunde, si becul a crapat si a cazut straniu rau, atarnand de un fir deasupra clasei. Nimeni nu a fost ranit - doamna o fost nitelus zgariata - iar eu mi-am continuat explicatiile, cand, brusc, am realizat ca stau fix sub un alt glob. M-am dat mai in spate si am continuat explicatul.
~ La vreo zece minute se aprind toate becurile din clasa, palpaind smecher vreo doua secunde. Pot sa jur ca alea nu fusesera stinse fiindca era curentul luat, ca in cazul asta nu mai crapa ala mai devreme.

Bonus:
~ La o ora de laborator un pahar Erlenmeyer o inceput sa se miste asa, in voia lui, gol fiind - sa nu ziceti ca era vreo reactie stranie - pe masa. Apoi s-a oprit. Apoi s-a miscat iar.
~ Acum ceva vreme, noapte, intuneric bezna in camera, ma suna Mich. Vorbesc eu, cand colo se aude din telefon o melodie stranie rau, stranie gen film horror, care nu era cu siguranta in memoria telefonului - am verificat dupa - si care nu s-a oprit pana n-am scos bateria.

Concluzia? Suntem bantuiti, buhuhuuu.

4 comentarii:

  1. Vorbesti serios? Pentru ca daca e real ce povestesti, as zice sa nu glumesti...Nu te joci cu lucrurile astea si crede-ma ca eu nu sunt atat de credula.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte serioasa. N-am desenat eu chestia aia, iar cea care a facut-o a mers pe principiul: e falsa ca doar e dintr-un serial. Ma rog, tot ce e mai straniu s-a intamplat azi, sper ca nu se mai repeta.

      Ștergere
    2. Acestea sunt lucruri mici care se întâmplă adesea, dar nu prea le băgăm în seamă. Când începi însă să te gândești la paranormal, observi în jurul tău o groază de chestii care nu par la locul lor. Aceeași senzație pe care o ai după ce vizionezi un film horror: orice foșnet din casă ți se pare activitate paranormală. ;)

      Ștergere
    3. Adevarat, dar s-au intamplat toate odata si asta ne-a bagat putin in sperieti :))

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!