19 mai 2013

Eurovision

Off topic: 8000 vizualizari lumeee <3

On topic: Se putea sa nu postez eu despre asta? Romania s-a clasat pe locul 13, dar cu siguranta numarul nostru a fost epic, atat de epic incat toata Europa/lumea vorbeste despre el. Ok, a fost socant si gay si Dracula si Twilight, toate la un loc, dar a facut senzatie. Voi ati vazut ce-i pe Tumblr si pe Twitter? NU? Pai cautati. Va arat eu cateva chestii care m-au facut sa rad cu lacrimi:



Romania was the best, hands down. A man singing in the highest falsetto ever in a long, leather, diamond studded, high collar, v-neck, Dracula dress while almost naked male contortionists danced around him with red veils? Um yes!!!

Cum vi s-a parut Cezar? Ce parere aveti despre avalansa de chestii? Eu habar n-am daca o sa ne scoata tara in evidenta in bine sau in rau. 
Romania - tara sopranelor iubitoare de dubstep care in timpul liber sunt vampiri gay


4 comentarii:

  1. Păi, mie mi-a plăcut melodia lui Cezar, iar tipul chiar e talentat. Problema însă a fost cu modul în care s-a dat în spectacol. Dacă în loc de vocea de "soprană" ar fi încercat să cânte cu o voce mai groasă, mai masculină, și dacă nu ar fi exagerat cu decorurile și costumația, ar fi ieșit ceva foarte profesionist. Oricum mi se pare un lucru bun că a reușit să atragă atenția asupra României. Măcar prin originalitate să ne mai remarcăm și noi. Parcă văd că va crește turismul la castelul Bran în viitorul apropiat... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca majoritatea turistilor vor fi fete, baietii s-ar teme de un posibil vampir gay :)) Tipul este talentat, iar talentul lui consta chiar in faptul ca are vocea atat de subtire. Cu decorurile si costumatia SI dansatorii (pot adauga) sunt de acord cu tine, a exagerat. Dar ne-am facut remarcati.

      Ștergere
  2. Omg câte sunt :)) Mă uit şi eu, acum. Săracul Cezar. Măcar dacă s-ar fi îmbrăca normal.
    Eu urăsc cam toate melodiile de la Eurovision, though :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici nu m-am uitat la Eurovision, dar cand am vazut ce avalansa e pe net mi-am zis ca al nostru a facut el ceva memorabil. Nu ma asteptam la asta totusi :))

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!