9 mai 2013

Cover reveal: Allegiant (Divergent #3)

*Tobele*


Odododo. E draguta, presupun ca apa aia inseamna libertate sau are legatura cu Eruditia. Oricum, e probabil vorba despre disparitia factiunilor *fiindca nu e simbolul niciunei factiuni*, ceea ce ma face sa astept cartea si mai mult. Autoarea a zis ca apare in carte, deci e fie simbolul celor fara factiune, fie cel al... tuturor, cand se reunesc ( daca nu apare vreun complot... Eruditi, va banuiesc ), fie al celor din afara gardului. A, si in partea de jos apare aeroportul O'Hare, deci sa ne asteptam la avioane si calatorii?
Ma deranjeaza putin titlul - nu stiu daca am mai zis asta pe aici - fiindca nu rimeaza cu primele doua atat de bine, dar probabil ca va avea legatura cu cartea, mai ales ca al treilea volum vorbeste despre lumea exterioara si toate cele. Daca nu ati avut curiozitatea sa cautati cuvantul, vi-l arat aici:

al·le·giance
n. Loyalty or the obligation of loyalty, as to a nation, sovereign, or cause.



Sper ca ultima carte va fi la fel de buna ca prima si muuult mai buna decat a doua. Asteptari mai mari nu am.
Voi? Asteptati cartea?

3 comentarii:

  1. O daaa, cu siguranță :D Dacă cartea asta nu e epică, eu o să mă supăr rău de tot, mai ales după dezamăgirea care a fost volumul doi.
    Mi se pare foarte drăguță coperta, dar nu pot să pronunț titlul calumea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca aceasta carte va fi un final pe masura pentru serie. Volumul doi ar fi fost mult mai bun daca Tris ar fi fost mai... suportabila :D
      Titlul e mai alambicat, dar oful meu e ca nu rimeazaaa :))

      Ștergere
    2. Exact Tris a fost problema mea în volumul doi. Îmi vedea să-i dau palme fetei ăleia la un moment dat :))
      Al tău e că nu rimează, alții au ce au cu coperțile, să fie cam în aceeași temă de culori și altele, fiecare o ofurile lor :))

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!