11 mai 2013

Chucky a gasit o rochie

A fost odata ca niciodata o Chucky. Si aceasta Chucky si-a cautat o rochie de banchet. Si a gasit una. Sfarsit.
Ma rog, nu a fost ca in povesti, cu tipa intrand, vazand o rochie si simtind o conexiune din aia epica care sa-i demonstreze ca a gasit ceea ce-si dorea. Mai degraba a fost multa durere de picioare, cateva zeci de rochii si un car de nervi. In final am gasit o rochie care sa nu stea pe mine ca pe gard, sa aiba bretele, sa fie mai simpla, nu plina de blitz-blitzuri si zorzoane, etc etc. Poza nu-i fac, nu cat timp nu-i pe mine. Va zic doar ca-i de-un albastru din ala electric pretty awesome si ca n-am gasit pantofi/orice altceva ce poate fi purtat in picioare. Bine, erau niste papuci albastrii, dar nu se pun.

In alta ordine de idei, v-am zis ca o sa castige unul din preferatii mei si asa a fost. A castigat nenea cu cateii, al carui numar n-am apucat sa-l vad. Nici pe ventriloc, nici pe magician. Fix pe aia i-am ratat, trebuie sa-i caut pe undeva sa vad si eu ce-au facut. E acum reluare la emisiune. Ai din baletul lui Edi au facut miscarea lui Blq! Epic. E draguta si ideea filmelor mute, iar tipele cu mustati arata chiar mai bine decat baietii. Pacat ca am ratat numerele propriu-zise, dar meh, somnul a meritat.

Mai am de facut un colonist si ma apuc de al treilea sat in Travian. So much win. Whoop whoop. Trebuie sa astept sa se finalizeze pregatirea celui de-al doilea ca sa-l trimit in Capitala, sa nu mi-l omoare careva. Ma rog, cine stie cunoaste, e greu sa explic toata structura jocului cand eu nu ma pricep sa spun nici ce-am papat la cina aseara.

Poate apuc sa ma uit si la cateva episoade din Supernatural, sau sa-mi refac desenul la... desen. Am asa o idee noua si imi trebuie timp ca s-o aplic, fiindca e destul de migaloasa & shit. Si totusi, sa-l mai vad pe Jensen vreo 80 de minute e foooarte tentant *a se citi cu intonatie*.
Ce weekenduri naspa. Nu mai vreau scoala, nu mai vreau concursuri, nu mai vreau decat sa dorm si sa citesc. Mult.

Intelegeti ce vreti din poza asta.

2 comentarii:

  1. Eu l-am vazut DOAR pe tipul cu cateii si sincer vorbind n-am rezistat...Pana la urma erau cateii talentati nu el asa ca nu am vazut rostul acestui numar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat, iar mie numarul in sine mi s-a parut slabut, am vazut dresori mai priceputi. In preselectie mi se pare ca s-a descurcat cel mai bine.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!