7 mai 2013

Ce mai face Chucky

Postez in ritmul unei gaini pe calmante in ultima vreme si n-as spune ca am vreun motiv mai intemeiat decat lenea. Daaar, cum am o viata si in afara blogului (Pe bune... nu, zau. Da, vorbesc serios.), se intampla sa imi umplu timpul cu fel de fel de activitati. Asadar e cazul sa fac un update legat de vietisoara mea:
- I'm single again. Fuck yeah.

- Tre' sa fac invitatiile la banchet si mi-e atat de sila de ele ca n-am cuvinte sa va descriu. Sper sa iasa umane, ca deja o vad pe diriga sarind la cinci metri ca "Ce-s astea?". Eu am zis de la inceput ca ma bag in afacere cu conditia sa nu comenteze nimeni, dar cine stie ce pipita se trezeste din somnul cel de toate orele sa-mi critice mie talentul in PS?

- Stiintele sunt in mai putin de doua saptamani, iar biologia ma termina. Nu-mi amintesc nimica-nimicuta, la chimie & fizica n-am repetat nimic... Sanse maaari.
- E posibil sa raman forever alone in clasa la liceu. De unde acum cateva luni tot poporul se ducea in clasa in care vreau eu, acum fug care incotro. Stiti ca s-a deschis liceu la strastrastrabunicu' in deal? Puteti merge si acolo, lasati-ma balta, nu ma supar, nu-nu!

- Vacanta nu vrea sa mai vina odata. Vineri avem doua teste, saptamana viitoare teza, peste doua saptamani teze... Viataaa. Plus Cangurul si alte astea. Si n-o sa ghiciti! Am testul de bilingv in aceeasi zi, dar aceeasi zi cu banchetul.
- Ca tot veni vorba de banchet... Rochie nu. In teorie tre' sa merg sambata sa cutreier dupa o rochie finuta si draguta si dupa pantofi de oameni cu laba piciorului ca a unei pustoaice de 8 ani, dar cine stie cum se mai decide Universul sa-mi joace o festa?

- Sunt nascuta in aceeasi zi ( ma rog, doi ani diferenta ) cu aia din BlaBla Band de nu avea toti dintii cand a inceput serialul( e asta un serial totusi? ). Din fericire compenseaza viitorul prof de mate prin awesomeness. Si totusi e trist. Trist ma, trist de tot.
- Gata, ma apuc de cautat clipart-uri pentru invitatie. Urati-mi bafta!

Voi ce mai faceti zilele astea, fratilor?


10 comentarii:

  1. Mult succes cu invitațiile alea >:D< Și cu testele și tezele și ce mai ai tu de făcut în viitorul apropiat :*
    Și eu abia aștept vacanța aia, sună așa de bine acum :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult >:D< Daaa, suna extraordinar oricand, mai ales acum ca se apropie examenele si toate cele :))

      Ștergere
  2. Ohohoho. Banchet. Oribil. Eu mi-am găsit rochia într-o dugheană din Buzău, în care am intrat dintr-o prostie. Tocmai mă găinățase o pasăre, și mama îmi zice: "ei, asta înseamnă că-ți găsești rochie în următorul magazin!" Așa că eu am ripostat: "DA, HAI SĂ INTRĂM ÎN DUGHEANA ASTA, SIGUR AICI GĂSESC!" Și, surpriză... Am găsit! :))

    Cât despre liceu, eu am fost singura care s-a dus la Liceul de Artă. Unde eram singură cuc. După doi ani în care am zis că o să cedez nervos, am plecat la Hasdeu. Unde eram singură cuc. Acum m-am obișnuit, mai cunosc oameni, e mai ok. Așa că stai liniștită, nu-i nevoie de o turmă întreagă-du-te unde simți! [Fără alte conotații.]

    And I'm single as well. And loving it! :D

    Nu cred că m-am mai obosit vreodată să scriu atât de mult cuiva. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am sa iau la mana toate magazinele din Buzau, inclusiv alimentarele :))
      Cred ca am sa reusesc sa ma imprietenesc si eu cu ceilalti colegi, desi speram ca, avand si cunoscuti pe acolo, imi va fi mai simplu...
      Multumesc pentru sfat >:D<

      Ștergere
    2. În Arte nu m-am împrietenit cu nimeni, i-am detestat pe toți. :)) Doar cu două fete mă înțelegeam. Cât despre noul liceu, din clasă, tot așa, cu două. Doar că ăștia-mi sunt indiferenți. Plăcerea mea! :D

      Ștergere
  3. Stii, Somerset Maugham are un roman care se numeste "N-as mai vrea sa fiu tanar". Anii de liceu au fost superbi dar nu m-as mai intoarce pentru nimic in lume!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca si anii mei de liceu vor fi la fel de frumosi si, cine stie, poate ca eu voi dori sa ma intorc...

      Ștergere
  4. Nici eu n-am rochie, babe. Te-as ajuta cu invitatia, da' nu mai am nici PS, si oricum nu ma pricepeam. Si ne ducem la ce liceu vrem. Sau, in cazul lui A-P, la ce liceu primim invitatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, si iti ramane numai tie tot ce gasesti buuun prin Hasdeu, be happy.

      Ștergere
    2. Pai am zis eu sa nu va duceti unde vreti? Am dreptul sa ma plang :))

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!