18 mai 2013

Buuun

Din seria my awkard life, vine acum o noua postare pe care o fac pentru ca pot si pentru ca am aflat rezultatele la "Stiinte pentru Juniori", ceea ce... mda.
~ Am inceput sa ma uit la Supernatural. Awesome de la un capat la altul. Probabil ca voi imbatrani pana termin toate sezoanele, dar presupun ca merita, deci inainte cu episoooduuul... 9 ._.


~ Mi-am mai gasit o rochie. Da, deci dupa ce am cautat 6 ore si am gasit ceva de care nu eram perfect multumita, am simtit acum cateva zile "conexiunea" cu... prima rochie care mi-a iesit in cale(si din intamplare pe deasupra). Acum am doua rochii si fac ala bala portocala prin casa incercand sa aleg.

~ Sunt a doua pe judet la SPJ, fiind luata de...Rus. Stima mea de sine is going down, going down, going down... Am facut atat de praf la fizica incat nu mi-a venit sa cred. 7 puncte din 30! La bio am facut ok, la chimie ne-a bagat acidul ala cu nume naspa si bicarbonatii aia - de care am zis ca nuuu pot fi acizi, ca doar aia sunt si la problema urmatoare si doar nu ne-or da doua probleme cu aceeasi chestie - dar m-am descurcat, iar per total... locul doi e ok. Tot nationala se numeste.

~ Mi-o rasarit pasiunea pentru capsuni cu Nutella. Doamne, fericire pura, zau.
~ Am scapat de scoala azi daca tot am fost la concurs, i-am vazut pe Rus si pe Panchy, plus alte elemente figurate - biologiaaa - si am avut ocazia sa vad ceva... priceless: dupa o ora de concurs, unul s-a ridicat si a predat lucrarea. In urmatoare clipa, trei sferturi de clasa a facut acelasi lucru, la unison. Aia mi-a crescut nitel stima de sine, mai ales ca pan' la urma in clasa am ramas doar eu cu Rusul timp de vreo jumatate de ora, asteptand nemurirea sufletului a.k.a. idei. Siii am realizat de-abia cand am ajuns acasa ca se face scoala sambata si ca existau sanse sa fie si Skipy pe acolo.

~ Eu: Mai am doar Cangurul la mate si gataaa, libertate, chestii, socoteli.
Viata:...
Viata:...
Viata:...
Viata: Lol, tu nu te inveti minte. O nationala in miezul verii sa fie!
Eu: Fuck you too.

~ Sunt un praf de sentimente in momentul asta, in masura in care pot sa mai simt fiind ataaat de obosita. Adica dansatorul e adorabil si idiot, dar Rusul era asa... asa azi, desi s-a tuns si ii sta destul de naspa. Si Doamne, cat a luat la fizica omul/robotul asta. Doamne fereste. Si pentru numele lui Dumnezeu, baieti, de ce va tundeti exact cand aveti parul perfect? T_T

Ataaat de la mine pe moment, poate ca am sa scriu si ceva decent/demn de citit curand. Pana atunci pace si ce-ati mai facut voi?

Un comentariu:

  1. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)...cu dedicatie!

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!