31 mai 2013

30 mai 2013, huh?

Pentru ziua de ieri a fost nevoie de toata rezistenta de care sunt capabila, zau.
M-am trezit la 6:15 ingropata in batiste, cu antibioticul la capul patului si nestiind nici cum se zice la "scoala" in engleza. M-am aranjat in sila si hai la testare la bilingv, sa iau un 6 si sa scap de-o grija. Ajuns acolo am vazut pe langa parcare masini cu absolventi si mi-am zis ca au ceremonie si in curtea liceului, fiindca era plina de lume. Cand colo, toti, dar TOTI erau acolo pentru testare. In total au fost 17 sali de copii, in conditiile in care judetul va avea, pentru anul scolar 2013-2014, doar 5 clase de bilingv/intensiv engleza. Speranta plutea in aer.
La proba scrisa am picat in sala cu Skip, cu care n-am putut sa stau in banca fiindca exact cand era lumea mai frumoasa, a aparut in prag o cucoana urland: You can't stay like this, sjdhctgwcuf! In sfarsit, toti care aveau coleg de banca - adica aproape toti de fapt, nu se gasise nimeni sa stea singur - a trebuit sa departam bancile si sa stam la distanta de alte fiinte umane. Stiloul meu s-a stricat cu talent, improscand totul cu cerneala, because fuck logic that's why.
Eu*dupa ce, inainte sa vina profa in sala, copilul se laudase 5 minute cu cat de bune suntn stilourile lui*: Skipy, n-ai si tu un stiloul din ala smecher in plus?
Skip: E in penar. *care era pe masa cu toate ghiozdanele, gentile, sacii si posesiunile noastre*
Eu: Nu-mi pasa, da-mi-l.
Se ridica biet baiat, cauta stiloul, mi-l da, se asaza la loc. Incepem noi sa scriem nume, prenume, initiala tatatului, grupa de sange a stra-stra-bunicului cand da buzna in sala un nene.
Nenea: X-uleasca e aici? *aia fiind - nu veti ghici niciodata - eu*
Eu: Da.
Nenea: Tu esti X-uleasca?
Eu: o.O Da, eu sunt.
Nenea: Si ai o colega Ywhatever?
Eu: Da. *deja ma setasem pe rapsunsul asta*
Nenea: Si nu stia ca tre' sa-si ia buletinul?
Imi fac eu cruce in minte uitandu-ma la cum se enerva omul ala pe mine fiindca n-avea colega-mea buletin, ii spun ca nu-i problema mea, ii dau buletinul meu sa se convinga ca nu-s spionul Mamei Rusii, ii descriu respectiva tipa si gataaa.
Testul n-a fost nici prea dificil, nici prea usor, avand in vedere ca am avut doar o ora la dispozitie. Am facut si greseli, mai mult pe la corectatul unor propozitii si la verbele din paranteze - le urasc -, m-am minunat cum de fix cand dau eu testul asta apar exercitii noi... In sfarsit, tot tacamul.
Pentru proba orala ne-am imbulzit sa vedem listele si am constatat cu stupoare ca Skip are proba intre 11 si 12, eu intre 13 si 14 si Panchy intre 14 si 15, in conditiile in care, daca se lua in ordine alfabetica, ar fi trebuit sa fie fix invers. A ras baiatul de noi, s-a dus in sala, iar eu si Panchy, ramase singure, am inceput sa exploram liceul in sus si-n jos. O fi el cel mai bun liceu din judet, dar are niste usi oribile.
Am dat o serie de mesaje ca sa-i chestionam pe cei de a 9-a care se presupunea ca trebuie sa intre la 10:30 la ore, am aflat ca fix din cauza testarii noastre intra pe la 1 si ceva, ne-am ofticat si am mers sa mancam pizza. Acolo l-am sunat pe MM, pe care probabil l-am trezit si care nu stiu ce chestie de importanta vitala avea de facut de n-a putut veni sa piarda vremea cu noi.
Cand ne-am intors la liceu, pe la 12:15, pe holuri era o agitatie de nedescris. Intrebam noi ce se petrece, cand colo aflam ca "nu se mai tine cont de ore, intra cine apuca". Pe bune, ma? Asta e legea junglei! La sala mea mai asteptau vreo sase elevi, dar un tip m-a lasat pe mine sa intru inaintea lor - m-o fi vazut nervoasa, trebuia sa ajung cat mai repede inapoi acasa - si m-a si ajutat cu usa, aruncandu-se cu tot corpul in ea ca sa o deschida.
Cand am intrat in sala am reusit sa iau cu talent un rand intreg de banci in maneca de la geaca, sa ma impiedic si sa aproape cad peste examinatoare. Am luat biletul numero 11, care era despre... bautura. Absinthe, mai exact. Am raspuns la intrebari si am ascultat-o pe una dinaintea mea, careia ii picase un text despre animalele de companie. Pe ea au intrebat-o daca are caini sau pisici, cum ii cheama, cati ani au, cate fire de par prezinta pe urechea stanga & co, iar pe mine m-au intrebat... daca am baut nenorocirea aia. A fost ceva de genul "Noi stim ca n-ai 18 ani si e ilegal sa bei asa ceva, dar totusi...". Le-am zis ca prefer sucurile, au ras alea de mine, m-am balbait ca naiba si am iesit, nu inainte de a mai lua odata bancile in primire.
Dupa aceea am mai cutreierat cu Panchy holurile si, fix cand sa punem piciorul in masina, am vazut doi din cei trei crai de la rasarit - a.k.a. aia de a noua - aparand dupa colt. Are you fucking kidding me, life? Injurand pe sub mustata, mi-am vazut de drum si, odata ajunsa acasa, m-am culcat, pentru ca seara aveam... banchetul. Ce potrivire de evenimente, nu-i asa?

* Doar ca si chestie, sper sa iau 9 la testarea aia, chiar daca mai sunt vreo 5 criterii de departajare inaintea ei.

Dupa vreo doua ore de somn, am mers la coafor ca sa obtin ceva decent din claia mea de par, apoi m-am intors acasa unde am constatat, socata in sensul bun al cuvantului, ca machiajul cu tus imi iese perfect ( domnisoara profesoara de engleza m-a intrebat daca l-am facut la cosmetica, hihi -> cum suna "hihi"-ul asta :)) ). In sfarsit, m-am imbracat, m-am dichisit si am intrat pe usa restaurantului la 8 fix.
A mai existat o rochie ca a mea - parte a planului Universului de a-si bate joc de mine -, dar am facut haz de necaz si m-am multumit cu ideea ca macar puteam dansa toata noaptea, spre deosebire de inspiratele tinere care si-au luat tocuri mai mari de 10 cm si care au sfarsit in picioarele goale.
Atmosfera a fost frumoasa, am dansat, am cantat, ne-am agitat pe acolo, am facut poze cu toti profesorii si am mai vorbit cu unii dintre ei, care incepusera sa devina nostalgici. As putea spune toate scenele fenomenale petrecute dar, daca nu-i stiti dinainte pe protagonisti, nu intelegeti nimic, deci ma abtin. Pot doar sa spun ca unii copii au exagerat, aducandu-l la disperare pe DJ cu dorinta lor de manele. Omul a cedat - din pacate - dar s-a suparat destul de rau pe noi.
Banchetul a durat cam 8 ore, afara a plouat torential, inauntru a fost cam cald, de mancare nu prea am apucat sa ne atingem, etc etc. Am constatat cu o oarecare surprindere cat de usor ametesc unii colegi - de la jumatate de doza de bere cu lamaie -, dar asta a sporit momentele amuzante. Au fost melodii de club, hore, Brasoveanca, melodiile astea la moda prin Romania ( la care eu si profesoara de engleza ne-am uitat intelegator una la alta fiindca nu stiam niciun cuvant din niciun cantec ), ceva rock - moment in care am inceput sa ma invart printre mese cantand " I've become so numb, I can't feel you there..." si " Here we are now, entertain us..." - si, bineinteles, Gangnam Style & Harlem Shake, moment in care toti ne-am strans pe ringul de dans si am inceput clasicele dansuri ( profesoara de romana cascase ochii si se uita stupefiata, ca si ceilalti profesori, de altfel). La Rammstein am spus pas totusi.

Si cu asta s-a terminat si ziua de 30 mai, inceputa la 6 dimineata si terminata la 4 noaptea. Mi-au mai ramas 2 saptamani de gimnaziu, o excursie, o tabara - tre' sa mai gasesc inca una - si doua examene.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!