9 aprilie 2013

Ieseli

De unde eu eram tipa aia fara viata care sta numai in casa, saptamana asta am devenit comandantul armatei de nebuni, planuind cate o ieseala pentru fiecare zi, neavand timp sa ma gandesc la detalii, dar sperand ca totul o sa fie ok.
Saptamana trecuta mi-a schimbat putin personalitatea, pentru ca am ajuns sa cunosc mai bine niste oameni extraordinari, care de la anul vor fi in liceu cu mine. Cred ca voi pune o numaratoare inversa pe aici pe undeva in cinstea lor.
Pentru saptamana asta avem asa:
- azi ma vad cu el, tot nu cred ca vine cu trenul numai ca sa ma vada cateva ore... prea asdfghjkl
- maine ma vad cu Mich si Googga si probabil nu ne va ajunge timpul ca sa povestim tot ce-am vazut/facut/patit in ultimul timp, deci de-abia astept sa sar pe ele si sa le strang pana le sufoc
- poimaine e posibil sa vina ONF'ul pe la mine, adica sa adunam trupa si sa plecam in explorare pe drumurile orasului, ceea ce-mi aminteste ca trebuie sa fac un set de reguli pentru ca ceilalti cetateni sa nu fie pusi in pericol
- intr-o zi trebuie sa ma vad si cu unchiul, am destule sa-i spun si sa-l fac sa se cruceasca de cat de tampita e noua generatie

Ce-mi pasa mie ca e vremea nasoala si ca ar trebui sa ma gandesc la examenele de final si toate cele? Am zis ca macar 2-3 saptamni dau totul deoparte si-mi fac timp pentru mine si pentru ce-mi place mie, ca asa e frumos. N-am ajuns robotul nimanui, am dreptul sa pun o pauza tuturor lucrurilor stresante si sa ma concentrez pe ceva placut si relaxant.
Am zis ca zilele astea am sa mai fac niste recenzii scurte ( nu mai fac recenzii lungi pentru ca sfarsesc prin a analiza fiecare detaliu al cartii si descopar prea multe lucruri nelalocul lor si ma enervez si... intelegeti voi ), poate vreun textulet pseudoinspirational asa, sa fie, plus macar doua capitole la povesti, ca le-am lasat in paragina de tot.
Trebuie sa incep sa-mi fac si tabelul cu Oameni/ La ce sunt buni/ Ce-au facut epic/ Unde ii gasesc pe care mi l-am propus de saptamana trecuta, dar pentru asta trebuie sa ne strangem mai multi ca sa-i insiram pe toti, ca nu prea se cade sa-i acostez pe Fb si sa-i intreb ce-au facut bun la viata lor, mai ales daca nu-i cunosc personal.
Mai trebuie sa ma interesez de tabara aia de la vara, daca pica norocul sa ne iasa asa cum vrem o sa fie epic de epic, sa-mi cunosc si eu viitorul si sa mai petrec ceva timp de calitate cu MM, Panchy, Skipy & Co., cu care ma inteleg neasteptat de bine avand in vedere tot ce s-a intamplat in saptamana altfel.

Tocmai am realizat ca eu imi fac aici planuri peste planuri si un fel de jurnal cu chestii de facut, dar ca voi nu ma intelegeti prea bine fiindca nu stiti cine sunt respectivii.
Legenda time!
MM - Am zis si aici de el, e un om usor nebun, bun la toate, piroman, dansator, care scoate sunete de tot felul, care face cubul rubik ca pe un puzzle de 12 piese, care are ca trupa preferata si trupa mea preferata ( tot nu-mi vine sa cred asta )... am zis ca e usor nebun?
Panchy - aia mica de am fost cu ea si la Praga si ne tot gasim pe la Cangurul si peste tot de fapt, are momente in care face niste glume absolut geniale, are firea aia calma si calculata de milioane si e epica mai ales cand face dansul victoriei
Skipy - ala micu si balbait numai cand vrea care deseneaza manga si e cam singurul din gasca care ma intelege cand zic yaoi, care stie despre anime-uri and stuff si care va face o fabrica de cani din alea speciale cand se face mare; daca ii lasi ceva in grija acel ceva arde, se sparge sau se rupe si dispare
Rusu' - mon ami, usor piroman si asta, se muta cam des, a invatat meserie cu bancurile seci de la Gelu ( mai multe detalii despre asta va da Guga, trebuie sa-l adaug si pe el la tabel )
Cei de mai sus sunt cu fizica, de acolo ne stim si o sa merg si eu la liceul lor si Doamne! ce epic o sa mai fie.
Sper.
Mich - prietena mea cea mai buna, iubirea mea pe care de-abia astept sa o vad, careia ii plac cei de la MCR (vezi ca n-am zis ca esti obsedata, vezi vezi veeezi) si care e epica de epica, are blogul undeva in dreapta
Guga - hai ca de ea vorbesc mai des, are blogul undeva in dreapta si ea, e cu matematica, sta in banca cu Blq si o iubidubicesc desi in majoritatea timpului ne agasam una pe alta ca chioarele
Mimi - asta macar apare in postarea asta? daca nu, nu conteaza, e prietenul meu cel mai bun, il stiu de vreo 10 ani, am fost logoditi, suntem destul de tampiti impreuna si toate cele
Unchiu' - este unchiul meu (unexpected) cel epic, cu care ma inteleg eu foarte bine si datorita caruia stric chestii

Gata cu legenda, acum sper ca pricepeti ceva mai mult, daca nu sunteti liberi sa intrebati, mai putin nume/prenume/adresa/telefon/alea alea, evident.

V-am tapurit(obicei naspa din Tara Oasului), ja ne!

5 comentarii:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!