14 aprilie 2013

Designer de site-uri ma fac

Am asa un calculator nenorocit...
Am descoperit aseara minunatul program Artisteer, care permite crearea de template-uri pentru site-uri, bloguri, etc. Totul bine si frumos, m-am uitat la el si el la mine toata seara fara sa iasa ceva util. Astazi am incercat din nou si - minune! - am reusit sa creez un template pentru Blogger. Gen template-ul meu de vis, ala pe care il vreau de vreo luna incoace.
Bucurie mare, da-i si salveaza-l, fugi pe net sa-l instalezi... Well, fuck. Nu merge. Imi vad blogul compleeet alb. Am observat ca am aceeasi problema si cu alte site-uri care au templates facute in Artisteer, dar programul in sine nu pare sa aiba probleme - am intrat de pe telefon si se vedea ok, alea-alea.
Asa am ajuns la concluzia ca de vina e PC'ul, care va primi curand o resetare totala. Nu stiu cand, fiindca am cam un car de chestii de salvat undeva, dar stiu sigur ca n-am sa las situatia asa. Nu e drept sa nu pot sa-mi vad adorabiliciune de blog din vina stupizeniei de laptop care e mai mult stricat decat functional.
Asta a fost o postare scurta in care sa ma plang de cat de naspa e situatia. Acum plec in cautare de templates gata facute si functionale si, pana nu rezolv cu PC'ul, nici ca vede cineva talentul meu in Artisteer.
Bafta in viata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!