28 aprilie 2013

Cangurul si alte chichite

Ieri a fost Cangurul la romana. Da-i cu trezitul la 4 dimineata (impropriu zis trezit, nici macar n-am dormit, am avut iar un fel de insomnie naspa), si mergi, si mergi.
E amuzant la ei ca intotdeauna au un program si niciodata nu se tin de el. Au acel mod de a se asigura ca-s toti prezenti care pe mine ma omoara: ii striga. A strigat saracul Claudiu - parca asa il chema - 600 si ceva de plozi. Cred ca dupa a mers acasa si s-a culcat.
In sala am avut un prof - daca era prof - care s-a moscait ca naiba, s-a miscat mai incet decat un melc si s-a invartit in cerc degeaba aproape o ora. Dupa care am aflat ca proba dureaza doar 50 de minute in loc de o ora... Mda, nu stiusem asta, nu ma informasem, fuck me, right?
Au fost multe intrebari interpretabile, plus cateva de istorie si geografie care m-au dat peste cap, dar pana la urma le-am rezolvat cumva si pe alea. Am renuntat la doua intrebari de 4 puncte in favoarea unora de 3 si rau am facut. Desi am luat cu doar doua puncte mai putin decat maximul, nu am sanse la excursia aia pe care o voiam.
Am pierdut vremea vreo 4 ore prin Cismigiu si cred ca voi capata fobie de locul ala. Singura chestie draguta au fost iepurasii aia adorabili cu boticurile lor si salturile dupa care cadeau in gat si ododododo. Am dat sa ne intoarcem, pe drum ne-au anuntat unii ca se amana cu o ora postarea rezultatelor, am ajuns iar in Cismigiu. Pe bune.
Cand ne-am intors de tot la colegiu, am aflat ca li s-a stricat alora softul si ca nu pot afisa rezultatele. Au incercat sa le corecteze de mana, dar au realizat ca e imposibil. A aparut Boris like a sir sa impace poporul, dar poporul l-a cam inghitit. Ca-si pierde concursul toti adeptii, ca nu mai vine nimeni la anul, aberatii de genul asta.
Fratilor, e prima si probabil si ultima oara cand le pica softul. Concursul are cele mai smechere premii si voi va suparati din atata lucru? Oricum l-au reparat si au pus totul pe site azi-noapte, ce mare chestie? Mda, si eu am crapat de ciuda ca am stat degeaba in Cismigiu atata timp, dar viata merge inainte! Pe langa asta, au zis ca le afiseaza marti, deci sambata seara e o chestie cat se poate de rezonabila.

Pana una alta, am stat treaza mai bine de 18 ore, deci am fost praf aseara si n-am fost in stare sa mai scriu nimic pe aici.
La concursul Libris se anunta castigatorii maine sau poimaine, nu ca as avea vreo sansa. Sunt totusi curioasa ce articole vor castiga. Daca n-ati vazut postarea mea, click pe poza din dreapta care e ea mare si sexy acolo si dati un comentariu daca va place.
Alte noutati nu prea sunt, am sa pun maine pe aici niste fotografii facute azi la mamaie. Da, mamaie, nu mamaia, stiti ca-mi place mai mult cum suna prima varianta, oricat de incorecta ar fi ea.
O seara placuta si niste ultime ore de weekend adorabile!


Update: Jocurile Foamei pe ProTv, sa vedem daca filmul chiar e urat in realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!