29 martie 2013

News

Asadar si prin urmare:
~ Maine am trenul la ora 14, avem o oprire de doua ore in Bucuresti, deci probabil ne vom indopa de la Mc'ul din coltul Garii de Nord, iar poimaine la 9:30 ajungem
~ Tre' sa-mi fac bagajul, sa ma vopsesc, sa ma dichisesc, sa scap cumva de idiotenia de cicatrice de deasupra gurii fiindca zici ca m-am ars ( va povestesc eu altadata )
~ Mi-am facut WeHeartIt, ca altceva mai bun nu aveam de facut cu o zi inainte de plecare. Tu-duuum: http://weheartit.com/Etheel . Follooooow! * Nu stiu de ce mi se pare asa adorabil, ca pana la urma e ca un Tumblr in care poti sa grupezi pozele pe categorii *
~ Nu mai am timp sa postez din motive de prea multa fizica, dar las' ca vine ea vacanta si ma revansez
~ Am schimbat iar design-ul la blog, ca n-aveam ce face aseara
*Puteai sa posteeezi...*
Cine a zis asta?
~ Am gasit aceasta bluza extraordinara in dungi roz si verzi si albe si roooz + o gentuta rosie numai buna ca sa nu mai car de ghiozdanel prin iesiri la Satu Mare
~ Sunt curioasa cum e la cuseta, n-am calatorit niciodata asa... Desi am ceva banuieli
~ Ma intreb daca MM( Mondex Mondialu', veti mai auzi de el ) s-a trezit de alaltaieri, ametit copil
~ Voua vi se intampla vreodata sa aveti obiceiuri sau un anumit stil de viata si brusc sa vina cineva si sa predice cum e bine si brusc sa va simtiti prost pentru tot ce ati facut? Si sa va treaca imediat dupa? Mie mi se intampla si asta, si cealalta chestie: vrei sa faci ceva, cineva zice ca nu e bine si ca n-o sa poti, alea alea, dar pana la urma tot cum vrei tu faci.
~ Tot ce ma puteam gandi alaltaieri cand semnam procesul ala verbal e ca sunt nebuna, ca am ales fizica in loc de chimie fara sa ma gandesc, toate ideile fiind starnite de faptul ca a fost o incurcatura cu numele meu si cu faptul ca's rezerva la chimie
~ Ce zic eu aici chiar e la intamplare, nu-i asa? Adica nicio ordine cronologica, nicio logica, nimicuta
~ Ma fac roscataaa, can't wait, incerc o nuanta noua si sper ca pot sa o conving pe mama sa ma lase astazi, ca tot nu ma stie *aproape* nimeni in capatul celalalt al tarii
~ Sa vedeti cum intru in actiune de maine, de-abia astept si asta, vreau sa vad daca imi pot atinge scopurile malefice, ododo
~ Cam atat de la mine, nu stiu daca ne mai auzim pana saptamana viitoare ( da, stam o saptamana intreaga pentru 5 sau 6 ore de chin mental, facem 20 de ore pe drum, pe acolo probabil ninge si... mda, yay :| )





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!