18 martie 2013

Ne place fizica...

... si nu numai.
La extraordinarul concurs am facut urmatoarele(as putea spune multe despre ce s-a intamplat, dar nu vreau sa dau detalii pentru ca ce se intampla in situatii ca asta ramane acolo):
- am iesit in prima jumatate a elevilor, am luat mai mult de jumatate din puncte, ma declar cat de cat multumita, desi se putea si mai bine
- am aflat ca participantii la ONF si concursurile aferente sunt complet nebuni
- am invatat obiceiurile specifice astora de la fizica, dintre care unele sunt foarte tari
- am realizat ca oamenii din timpul zilei se transforma radical dupa 11 noaptea
- am avut parte de multa... afectiune intr-un mod extrem de ciudat
- am facut cunostinta cu niste oameni putin spus epici, partea buna fiind ca ne vedem iar in doua saptamani ( can't wait )
- am descoperit ca Braila e un fel de Chuck Norris in geografie, fiind locul unde gemul se intinde cu furculita si inundatiile apar chiar daca nu ploua
- am aflat cat de mult urasc cutiile negre si tot ce tine de ele

De azi in doua saptamani sforai in tren. Cine stie cunoaste.




* Ar fi fost ataaatea de povestit, dar e mai greu fara anumite detalii care nu trebuie amintite, deci ne rezumam la atat pe moment, ca sunt anumiti oameni care citesc pe aici si... na*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!