20 martie 2013

Chestii, trestii, socoteli

Aparent, astazi nu facem tehnologia, asa ca stam pe computer si visam la nemurire sau, dupa caz, postam pe blog. Eu, Blq, Googga si cu Mich tot stam pe aici si ne gandim la ce am putea spune, ajungand la concluzia ca nu avem idei.
Ganduri random:
- Tastaturile de la computere sunt naspa. Eu cu laptopul meu nu-s obisnuita sa infig degetele in taste pana mi se blocheaza mana in ele.
- Toate site-urile epice a.k.a. Travian sunt blocate pentru elevi. Acum va trebui sa gasesc parola la administrator.
- Am decis sa nu ma mai consum pentru toti prostii, pentru ca in final imi fac tot mie rau. Asa ca am sa-i ignor, am sa dau din cap spunand " Mda, ai dreptate. Cred ca a fost oribil. Da, sunt rea si proasta si ingamfata. Si de mii de ori mai buna ca tine." si am sa-mi vad de drum.
- Chiar acum sunt terminata din punct de vedere nervos. Mananc fizica de 20 de ori pe zi, de-abia dorm noaptea si imi mai si fac griji pentru saptamana altfel. O sa fac o prostie pe acolo si dau de belea, sunt sigura. Vreau doar sa dorm si sa lenevesc si sa dorm si tot asa.

To Do list:
- ignora-i pe toti cei care au ceva de comentat fiindca sunt ei naspa si n-au ce face
- dormi
- las-o incolo de fizica din cand in cand, ca nu te faci Ampere 2
- mai dormi putin
- shine bright like a diamond, ca tot e peste tot chestia asta acum :))

6 comentarii:

  1. Încă mai există săptămâna altfel? :)) Eu eram convinsă că o să se renunțe la ea destul de repede :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De unde n-ar veni norocul sa renunte la ea odata... Se tine tare momentan :))

      Ștergere
  2. Siteuri blocate pe http://? Incearca sa le accesezi de acum cu https:// bla bla. De obiecei merge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa incerc data viitoare, desi am vaga impresie ca informaticianul a blocat site-urile de genul aluia :-?

      Ștergere
    2. Atunci incearca My Computer > Local Disk (C:) > Windows > System32 > drivers > etc si deschide fisierul "hosts" cu notepad. Uita-te jos de tot in el unde scrie ceva de genul "# localhost name resolution is handled within DNS itself." si daca mai jos de asta sunt adrese web inseamna ca-s blocate siteurile alea. All you have to do is delete them and "Save" si vor fi din nou accesibile.

      Ștergere
    3. Am sa notez asta, e prea multa informatie ca s-o retin :"> Multumesc mult!

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!