1 martie 2013

A venit primavara

Ce remarca de om genial, ha? Astazi e 1 martie, la multi ani tuturor, bafta baietilor care mai au putiiin si scapa din seria zilelor de foc (Valentine's Day - Dragobete - 1 martie - 8 martie). Astazi chiar s-a simtit in aer atmosfera de primavara, pentru ca a fost cu mult mai cald decat in zilele trecute si, pe langa asta, soarele a fost pe cer tot timpul.
La scoala au fost clasicele schimburi de martisoare, toata nebunia cu florile si bomboanele si micile cadouri pentru cei ce ne impartasesc cu bunavointa din cunostintele lor... in fine, ziua a fost destul de lejera daca ignoram prima ora. De ce? Pentru ca de 1 martie, doamnelor si domnilor, noi am dat test la geometrie. Nu stiu cati au reusit sa termine problema si nici nu vreau sa ma gandesc la asta, sunt destul de amarata asteptand rezultatul testului de la romana oricum.


La geografie m-am facut cu un micut si adorabil 10 pentru care n-a trebuit decat sa spun raspunsul unui exercitiu destul de simplu, situatie asemanatoare cu cea de la istorie de ieri, unde, in loc sa ma intrebe din lectie - din fericire! - mi-a cerut parerea personala in legatura cu anumite subiecte istorice. Am zis eu ce-am zis pe acolo si asta a fost tot.
Am reparat toata recreatia cartea de engleza a lui Mich, care o facuse bucatele mici de nervi ca ii rupsesem o pagina - nu ca ea n-ar fi rupt ceva de la mine :3 -. Nimic ce sa nu poata fi aranjat cu scotch, mai ales cand ai experienta cu folosirea lui.
Ca tot veni vorba de scotch, un coleg m-a batut azi la cap sa-i dau, iar eu n-am fost de acord, dorind sa-l enervez si stiind ca, ultima oara cand am fost darnica, a consumat toata rola. In sfarsit, ne-am suparat noi pe acolo, a luat florile unei colege si mi le-a dat, apoi eu i le-am dat inapoi tipei si tot asa vreo 5 minute, pana cand a cazut o floare :)) Dupa care mi-a zis ca-s floarea primaverii lui, iar eu am ramas tablou, pentru ca sa-mi spuna el mie asa ceva dupa 10 ani de cand ne stim mi se pare... gay. Adica ma rog, suna gay, pentru ca... Ziceti si voi aia cu voce tare si ma intelegeti.


Saptamanile astea am sa fiu ocupata rau, am de facut referate la vreo 15 probe practice, plus teste, plus de invatat, plus teme de neam prost pe care le primim pe banda rulanta. Asa ca am sa ma rezum la postari scurte, rare si ciudate. Sper ca ma indurati si asa, promit ca dupa 7 aprilie revin in afaceri cu mai mult chef :]

Cum a fost prima voastra zi de primavara?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!