14 februarie 2013

Zi infrumusetata

Ziua de azi tocmai a devenit de 12873867396 de ori mai frumoasa acum vreo 30 minute, pentru ca am realizat ca in vreo 2 luni am sa-l revad pe M. Da, bine, Chucky e putin indragostita de prin mai, dar cui ii pasa? :))
De dimineata am scris prima si ultima lectie ever la dirigentie, ca am avut lectie deschisa. Epic fail, cine gandeste la 6 seara? Bine ca nu ne-am trezit la miezul noptii sa mergem la ora.
Pe la prima ora un coleg mi ametit de fel a scos de nicaieri un catamai trandafirul si i l-a dus unei tipe mai mici. In rest, a fost Together Alone Day peste tot. Nu gasesc pe nicaieri pe cineva care sa spuna ca si-a petrecut aceasta zi minunata cu iubitul/iubita/sarpele veninos preferat. No no. Singuratate peste tot.
Lectia a fost la ultima ora, se putea si mai bine, adica mult mai bine, dar asta e viata, lucrurile nu se intampla mereu cum am vrea noi. Am ajuns acasa obosita moarta si, cand sa dau raidul site-urilor mele obisnuite, am dat peste minunatia care ma face sa sar pe aici ca o nebuna. Dragostea e in aer si se pare ca m-am molipsit si eu tocmai acum, pe seara.

Asta a fost o postare scurta despre cum ziua mea nasoala a devenit brusc mai buna. Viata e frumoasa, trebuie doar sa cautam micile bucurii care asteapta sa le gasim. /going to play with a rabbit and throw rainbows at random guys




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!