12 februarie 2013

Test. Test. TEST.

In ultima vreme, desi stiu ca am teste, numai de-a naibii nu invat. Si asa m-am pomenit ieri cu testzilla la istorie, unde trebuia sa scriu chestii ce apareau cu fonturi de marimea asta in fundul fundului cartii, de parca ar fi trebuit sa invatam si cartea, si caietul pe de rost. Si da-i si scrie, eu la cele cu alegeri si adevarat sau fals, Mich la partile la care trebuia sa recitam lectia ca papagalii. Cartea mea de istorie e facuta bucatele, iar istoricul browser-ului de pe telefon e plin de Klein si Joseph si nu-stiu-ce legiune.
Astazi nu stiam daca dam sau nu test la geografie si, dupa intrarea domnului profesor in clasa, se parea ca ne va preda. Cand colo scoate foile cu nenorocirea de harta oarba si le imparte, anuntand solemn ca avem 25 de minute sa recunoastem vreo 10 unitati de relief, plus alte exercitii.
Acum scuzata sa-mi fie curiozitatea, dar cu ce ma ajuta pe mine in viata temperaturile medii in diferitele locuri, in diferite luni ale anului? Sau vanturile care bat la Cuca Macaii, sau nuantele si etajele climatice? Nu e ca si cum eu ma duc la Nea Vasile'n deal si incep: ooo, uitati, aceasta piatra contine 2000 de alte pietre care au urmatoarele proprietati: prima s-a format  prin tasarea nisipului, a doua a aparut in Holocen, a treia... Si, pe langa toate acestea, trebuie sa remarcam ca acest deal cu impresionanta inaltime de 234,537358 metri are o panta de 30 grade, 25 minute si 56 secunde. Fac si eu acum ca Blq cu Miorita, la ce ne ajuta asta cand murim? Ne salveaza sau ce?
Oricum, am reusit cumva sa o scot la capat si cu asta, fiindca aveam resurse la indemana si baterie la telefon. Si, pe langa asta, cine s-ar gandi ca ingerasul de mine e in stare sa copieze cu spume la o lucrare? Ideea e ca, atat ieri cat si azi, am fost extrem de aproape de o nota minuscula. Testele au fost mai grele decat de obicei, iar eu mai nepregatita. Si am senzatia ca, desi e legendarul semestru in care trebuie sa invatam pentru capacitate, toata lumea va arunca in noi cu hartii pline de subiecte imposibile, pentru a se verifica daca am retinut tot ceea ce trebuie sa uitam la vara. Ceea ce e cu atat mai rau cu cat eu ma tai in hartie - pe bune.
La toamna sper sa-mi amintesc totusi destule cat sa iau note de trecere la testarile initiale. Dupa o sa o luam de la capat cu materia si, daca ne-or vedea la mate info, poate n-au sa mai insiste prea mult cu istoria si geografie si celelalte materii de genul asta. Sper si eu.
Macar la locala la romana n-am dat-o in bara asa tare, cu 117 puncte din 120. Oricum judeteana coincide cu cea de la chimie, deci nu mai prea conteaza, dar e bine sa stiu ca nu m-am prostit de tot.

P.S. La TV zic de doi copii care consumau prenandez. Parintii mei ar trebui sa fie incantati ca eu stau in fata computerului atata.


5 comentarii:

  1. Prenandez? Are you kidding me? Just wtf? Btw, ai uitat sa zici ca a amenintat ala ca ne da test in fiecare ora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îîî. Noi am dat test azi la română neanunţat. Şi se presupunea că eu trebuia să fiu olimpica blah blah blah şi am dat tocmai din lecţia pe care n-am învăţat-o. E aşa... îî.
    117 puncte? Eşti profi. Zău. Poate te califici la naţională >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate testele sunt urate, dar cele neanuntate sunt cele mai rele :))
      Am decis sa merg la judeteana la chimie anul asta, ca si-asa pan' la urma raman cu fizica, celelalte sunt ca sa ma verific.
      Drept sa-ti spun, la nationala la romana nu e cum s-ar astepta toata lumea, un loc full de copii care vorbesc in versuri si folosesc figuri de stil cum respira. De fapt e o mare adunatura de pusti care se privesc urat unul pe altul, asa, la intimidare :))

      Ștergere
    2. Stai, adica numa' la mate ne iubim unii pe altii mai mult sau mai putin?

      Ștergere
    3. Neah, si la chimie e dragoste mare.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!