21 februarie 2013

"Roackeri"

In zilele noastre toti sunt "roackeri". De ce roackeri si nu rockeri? Pai simplu: primii sunt falsi. Acum eu inteleg ca e la moda sa asculti rock si sa fii adolescent cu sentimente neintelese de nimeni, dar sa ai doua melodii rock pierdute printre Nicki Minaj si Bieber si familionul e exagerat. Pe cine intrebi ce asculta iti raspunde "Rock. Nu ma astepti sa intelegi.".
Problema ar fi ca exista si oameni care chiar asculta rock si stiu destule trupe, melodii, cunosc genurile si au o anumita cultura muzicala in acest domeniu, dar - culmea culmilor - aceste putine persoane sunt marginalizate si considerate falsuri. Cat e de stupid sa fii cu adevarat un rocker si sa ti se spuna ca "Eh, te-ai apucat si tu de rock fiindca-i la moda, poor thing"?
Nu pricep de ce oamenii doresc din tot sufletul sa para ceea ce, evident, nu sunt. E chiar atat de rau sa ai personalitate? Se pare ca da. De la o vreme chiar ma feresc sa spun ca-mi place rockul fiindca sunt bagata in oala cu toti fanii de pretutindeni, ale caror cunostinte se limiteaza la Metallica, Nirvana si "ala mustaciosu' de a murit tanar".
Dialoguri intalnite la tot pasul, intre un roacker si un om normal:
- Mamaaa, ce-mi place rock-ul, de cand am ascultat prima data sunt mare fan, ador acest gen de muzica si cred ca ma reprezinta... ce mai, sunt unul dintre cei mai rockeri rockeri de pe aici.
- Si care e genul tau de rock preferat? Si trupa?
- Toate genurile, rock-ul e bun oricum ar fi siiii Nirvana, bineinteles. Geniala trupa, da-da.
- Si melodia preferata ever este Smells like teen spirit, nu-i asa?
- Cum ai ghicit?
- Vad in prosti... Aaa, asta, in viitor.

P.S. Astept un Harlem Shake cu rockeri.



Un comentariu:

  1. Chuck, eu nu ascult rock, dar pe copacutul meu tot il cheama Fredy Mercury Jr. :d

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!